Ga naar inhoud

laptop niet gebruiksklaar

Aanbevolen berichten

@ Asus: Ik heb geklikt op automatisch fixit en ik kreeg het bericht dat er extra bestanden moesten gedownload worden. Nu krijg ik steeds updates voor windows. Laat deze uitvoeren en zal daarna kijken of het in orde is gekomen.

Hopelijk doe ik hier goed aan en ben ik niet verkeerd bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik denk het wel, Volgens er mij gezegd is geweest is er een nieuwe harddisk in geplaatst. Wanneer ik gisteravond de laptop in mijn handen kreeg moest ik zelfs nog xp laten registreren. Is gebeurt zonder problemen. Dus denk ik dat dit wel is gebeurt.

De updates zijn bezig en dit zal een hele tijd duren vermoed ik, zal daarna zien of ik de software voor dvd-decoder kan installeren. laat hier in de loop van de dag zeker nog wat weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de laatste week is er veel update geweest voor Windows 7

Maar 82 update is wel van vele weken terug.

Ik zou eerst alle updaten doen alsvorens met de laptop verder te doen.

Het betreft een herinstallatie van Xp na plaatsing nieuwe HDD... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de laatste week is er veel update geweest voor Windows 7

Maar 82 update is wel van vele weken terug.

Ik zou eerst alle updaten doen alvorens met de laptop verder te doen.

Deze laptop is nog met Windows XP, maar weet niet van welk jaar deze is. Ook is deze waarschijnlijk er terug op gezet nadat de nieuwe harde schijf is geïnstalleerd.

---------- Post toegevoegd om 09:55 ---------- Vorige post was om 09:54 ----------

Niet gezien dat het XP is maar het principe is hetzelfde.

Eerst alle update doen en dan pas alle programma installeren en dan pas antivirus.

Ik volg jullie goede raad steeds op, want een onervaren als ik zou niet graag fouten maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens of deze fix (klik er op) het probleem oplost ?...

Ik heb alle updates kunnen doen en heb daarna deze fix gedaan, maar kreeg het bericht dat het probleem niet kon opgelost worden. Heb zo het vermoeden dat er geen dvd--decoder inzit, of kan ik het nog mis hebben.

Wanneer ik bij apparaatbeheer kijk staan er geen gele vraagtekens niet meer. Dat is zeer positief. Ook heb ik gekeken bij dvd/cd-rom stations en daar staat QSI DVDRW SDW-042. zou dit de dvd-decoder kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.