Ga naar inhoud

laptop niet gebruiksklaar

Aanbevolen berichten

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

QSI DVDRW SDW-042

Zoals je ziet staat er DVDRW of DVD schrijver.

Het is zo goed als zeker dat uw dvdrw laser stuk is en dat je niet meer kan branden.

Een oplossing zou een nieuwe dvdrw kopen.

Misschien dat dit u nog kan helpen.

Dvd's moet hij niet kunnen branden, wel afspelen. Heb op die link geklikt en kreeg bericht file not find.

Voor een nieuwe dvdrw te kopen zal waarschijnlijk geen probleem zijn maar het erin steken waarschijnlijk wel.

Mag dat om het even welk merk zijn, of moet het dezelfde zijn voor packerd bell.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijs van het onderdeel zelf lijkt mee te vallen, ik vond de SDW-042 hier (klik er op) voor €39 + BTW.

Dan moet de oude natuurlijk nog uitgebouwd worden en de nieuwe ingebouwd...

Werkte het DVD-station nog voor de vervanging van de harde schijf, of deed ie het toen ook al niet meer ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD's afspelen dot hij wel. Wanneer ik een dvd plaats om een film te laten afspelen krijg ik het bericht met de mogelijkheden om dvd afspelen met WMP of mappen openen en bestanden weergeven. Wanneer ik klik op afspelen opent WMP en krijg het bericht kan deze dvd niet afspelen omdat er geen compatibele dvd-decoder op de computer is geïnstalleerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.