Ga naar inhoud

laptop niet gebruiksklaar

Aanbevolen berichten

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op mij vaste pc speel ik films af met BSplayer, en vind deze gemakkelijker. Denk dat deze ook goed is, of niet?

En wanneer ik WMP11 en het codepack gedownload heb, Moet ik dan nog één van deze twee mediaspelers downloaden, of kan men films bekijken alleen met WMP11

Link naar reactie
Delen op andere sites

WMP zal je moeten aanvullen met een codecpack, dit hoef je niet te doen wanneer je een andere mediaplayer installeert omdat deze meestal reeds al de benodigde codecs on-board hebben...VLC is dus een optie, BS.Player kan eventueel ook als je daar goeie ervaringen mee hebt...die heb ik zelf nog niet getest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook BSplayer gedownload en daar kan ik de dvd afspelen, maar niet volledig in één bestand. De film is verdeeld in verschillende bestanden van verscillende minuten. Iedere keer moet ik een volgend bestand aanklikken. Wanneer ik dezelfde dvd laat afspelen op mijn vaste pc speelt die film volledig zonder dat ik iedere keer een volgend bestand moet aanklikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft de BSplayer : moet je daar dan niet één of andere instelling wijzigen ?...

De melding in je bijlage heeft te maken met de schermresolutie...laptop opnieuw opgestart na installatie codecpack ?...

Het beste resultaat ga je hebben met het Full-codecpack, dat had ik mss moeten vermelden..mea culpae...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niet hoor jullie kunnen ook niet aan alles denken. Zal de full-codepack downloaden. Ja ik heb de laptop opnieuw opgestart na het downloaden van het codepack. Ik heb BSplayer gekopieerd van mijn vaste pc en heb er nog niks aan veranderd sinds ik deze op mijn pc heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor je het full-pack installeert : ander pack verwijderen... ;-)

Aanvulling : ik denk dat voor jou de minst omslachtige weg gaat zijn : deïnstallatie codecpack en BSplayer, nadien Ccleaner runnen en dan de VLC installeren.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de full versie kunnen downloaden en heb ondertussen al even geprobeert om een dvd af te spelen en het lukt, al aanvaard deze niet alle dvd's, maar dat zal wel aan de dvd-decoder zelf liggen. Dus daarvoor bedank ik jullie en vooral Asus die me op het juiste spoor zette. Voorgaande codepack en BSplayer heb ik verwijderd via configuratiescherm. Ccleaner gedownload en register en cleaner late hun werk doen en schoongemaakt. Ben nu bezig met AVG antivirus free aan het downloaden. Wat ik wel nog heb is nogal een donker scherm, misschien kan me hier ook nog bij geholpen worden? En dan is voor mij deze laptop in orde dankzij jullie. Ik weet niet of het wel nodig zou zijn om VLC te installeren, maar indien wel wil ik het wel doen wanneer dit een verbetering zou zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's al een hele verbetering, CD/DVD-station ok dus... ;-)

Die dvd ie eerst via BSplayer in stukken kwam, doet het nu ook goed ?

Met het full-codecpack kan je in principe zowat alles afspelen, mochten er toch nog te veel dvd's niet worden weergegeven kan je opteren voor VLC te installeren.

Wat betreft de helderheid : normaliter is dat de Fn-toets indrukken samen met F6 of F7 ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.