Ga naar inhoud

laptop niet gebruiksklaar

Aanbevolen berichten

Ja inderdaad, nu spelen cd's en dvd's gewoon af. Ook deze die bij BSplayer in stukken kwamen. Zal zo deze laptop nog een tweetal dagen uittesten en dan kan mijn stiefzoon hem komen halen. In principe zou hij deze alleen gebruiken om muziek te beluisteren en films te bekijken. Later kan ik nog altijd VLC installeren. Ben deze nu aan het scannen met de gratis versie van AVG voor alle zekerheid.

Wat is de fn-toets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb het ondertussen gevonden, maar er komt geen verandering in. In elk geval ben al blij met de geleverde prestaties en mijn stiefzoon zal ook in de wolken zijn. Zal nu nog een dag of twee de laptop testen en indien alles hier in orde is zet ik dit hier als bericht en sluit ik deze discussie als opgelost.

Dus nogmaals mij dankbaarheid en ook deze van mijn stiefzoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laptop nog eens uitvoerig getest en alles lijkt me prima in orde. Zowel cd's als dvd's spelen af.

Bedankt voor de nogmaals uitstekende hulp. Zo hebben jullie mij geholpen en kon ik via jullie nogmaals iemand helpen.

Ga deze discussie als opgelost aangeven.

Groeten en BEDANKT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.