Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

enkele dagen veranderd automatisch het percentage van de grootte van mijn teksten van 125% naar 100% ,voorheen bleef dat altijd op 125%. graag een woordje uitleg over dit fenomeen maar niet te technisch gezien mijn nickname.

Laptop Acer Aspire 7740g

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Zoiets dient je te regelen door op uw desktop met de rechtermuisknop op aan Persoonlijke voorkeur aanpassen

Klik dan rechts onderaan op beeldscherm

Daar kan je instellen op 125%

Mogelijk heeft de update van onlangs terug op 100% gezet.

Geplaatst:

Klik zoals stegisoft zegt met je rechtermuisknop op je bureaublad en vervolgens selecteer je "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen".

In het venster dat nu verschijnt selecteer je links onderaan "Beeldscherm".

Zet daar terug een vinkje bij 125% en bevestig door op "Toepassen te klikken en verder uit te voeren wat er gevraagd word.

Geplaatst:

heb gedaan wat gevraagd werd en krijg de volgende tekst:

sommige items passen mogelijk niet op het scherm als u deze instelling selecteert terwijluw beeldscherm deze resolutie heeft.

huidige resolutie= 1600-900 aanbevolen.

Geplaatst:

als ik naar 100% ga licht het vakje Toepassen op, ga ik dan terug naar 125% licht het vakje niet op en kan ik dus niet toepassen, nu is er nog een probleempje bijgekomen: als ik seniorennet start van uit de taakbalk krijg ik slechts een half scherm, ik rek dat uit marr als ik opnieuw begin start het weer maar half.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.