Ga naar inhoud

Microsoft Office Single Image 2010 verwijderen tbv installatie Access 2010 64-bits?

Gast MartinJj

Aanbevolen berichten

Gast MartinJj

Dames, heren, kenners! Middels een download vanuit de Microsoftstore heb ik de 64-bits versie van Access 2010 aangeschaft. Als ik deze wil installeren ontvang ik de melding dat ik de 64-bits versie van Office 2010 niet kan installeren omdat er 32-bits Office-producten op mijn desktop zijn geïnstalleerd die niet worden ondersteund met 64-bits installaties. Alle 32-bits Office-producten zouden eerst moeten worden verwijderd voordat ik de setup kan uitvoeren. Op de machine staan al een oudere Office versie (2003) met vele files en is onlangs ook "Office 2010 voor thuisgebruik en studenten" (Word,Excel.Powerpoint,OneNote) geplaatst.

Als ik de melding op het scherm goed begrijp zou het alleen het bestand "Microsoft Office Single Image 2010" het 32-bits product zijn dat verwijderd zou moeten worden.

Waar vind ik dit bestand? En zijn er wellicht vervelende consequenties als ik het verwijder?

Ik hoop dat er een ervaringsdeskundige meeleest die mij kan adviseren.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank, MartinJj.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Office 2010 Single Image is een onderdeel van Office 2010, onderstaande is wat office 2010 single image eigenlijk is:

Eén image die alle benodigde elementen bevat om alle drie de Office 2010versies op nieuwe pc's te voorinstalleren, zodat eindgebruikers Office 2010 gemakkelijk kunnen activeren. De image maakt deel uit van het pakket voor OEM-voorinstallatie (ook wel de OEM Preinstallation Kit of OPK genoemd).

Heb je een windows 64 bit versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MartinJj

Ik denk dat het te maken heeft met de compabiliteit met wat oude meuk op de machine. Wordt dan bij het activeren van de Office thuisgebruik CD automatisch voor 32 bits gekozen? Ik heb het probleem praktisch opgelost door ook de 32-bits versie van Access te downloaden. Geen foutmeldingen meer, gaat als de brandweer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.