Ga naar inhoud

Laden van pagina PC Helpforum lukt niet

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik kan niet meer op jullie site komen. Ik krijg deze melding steeds:

Fatal error: Out of memory (allocated 5505024) (tried to allocate 50850 bytes) in /home/pchelp/domains/pc-helpforum.be/public_html/includes/functions.php on line 1922

Af en toe doet de site het wel, maar als ik doorklik op de site dan krijg ik weer zoeen melding.

---------- Post toegevoegd om 02:03 ---------- Vorige post was om 02:02 ----------

Gelukkig dat ik dit nu wel kan melden hier anders moest ik een ander pc gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben al enkele dagen last van een probleem(pje) met de server van het forum; vandaar deze foutmelding.

De verantwoordelijken zijn op de hoogte en houden de boel in de gaten om zo snel mogelijk te reageren als de fout zich voordoet.

Als je deze foutmelding weer krijgt, zit er niets anders op dan te wachten en regelmatig eens proberen of het opnieuw werkt.

Aangezien hier verder niets aan te doen is, markeer ik het onderwerp als opgelost .

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.