Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je dubbelklikt op het bestand windows6.1-KB976932-X64.exe om het service pack te installeren. Als je na de uitvoering een foutmelding krijgt; klik je in de foutmelding op de link Produktondersteuning bij deze fout .

Je wordt dan doorgestuurd naar een pagina waar de oplossing voor het probleem wordt beschreven. Meestal heb je daar ook een knop FixIt. Klik daar op en volg de instructies.

Nadien probeer je opnieuw het servoce pack te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het installeren van SP1 heb ik geen foutmelding gekregen dus veronderstel ik dat het geinstalleerd is.

Nog een plaats waar je meer ziet over je systeem zoals de windows prsetatie- index en welke windows versie je hebt inclusief service pack is via start dan configuratiescherm, daar ga je naar systeem.

Om alles over je windows updates te bekijken volg je gewoon de tip van Asus in bericht 15.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je SP1 gelukt ?...

Bij de mislukte updates wordt enkel KB2538243 vermeld of zijn er nog andere ?...

Indien je geen programmeur bent en/of geen gebruik maakt van Visual Basic kan je de update verbergen...dit doe je door er met rechts op te klikken en dan te kiezen voor update verbergen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je SP1 gelukt ?...

Bij de mislukte updates wordt enkel KB2538243 vermeld of zijn er nog andere ?...

Indien je geen programmeur bent en/of geen gebruik maakt van Visual Basic kan je de update verbergen...dit doe je door er met rechts op te klikken en dan te kiezen voor update verbergen.

Nu wordt het moeilijk, zie nergens iets staan van sp1, kan ik nog ergens anders zien of sp1 op mijn pc staat:hmpf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, dat kan je...zie de tip van clarkie in bericht 16.

Nog een plaats waar je meer ziet over je systeem zoals de windows prsetatie- index en welke windows versie je hebt inclusief service pack is via start dan configuratiescherm, daar ga je naar systeem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.