Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Bij elke mislukte update kan je deze procedure toepassen.

Klik in de foutmelding op de link Produktondersteuning bij deze fout .

Je wordt dan doorgestuurd naar een pagina waar de oplossing voor het probleem wordt beschreven. Meestal heb je daar ook een knop FixIt. Klik daar op en volg de instructies.

Probeer daarna de update opnieuw uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je onderstaande uitvoert kunnen we in het logje zien of je SP geïnstalleerd is.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is raar bij je systeeminfo en bovenaan je logje bij operating system staat servive pack1 niet vermeld.

Verderop in je logje op datum van 25/05/11 bij hotfixes staat je windows 7 service pack 1 wel vermeld.

Voer eens uit wat Asus vroeg in bericht 15 en kijk daar of KB976932 gelukt is.

Ga naar Windows Update en kies daar voor geschiedenis van updates weergeven...zo kan je bekijken welke updates gelukt zijn en welke mislukt zijn.

post-23245-1417704461,3816_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij elke mislukte update kan je deze procedure toepassen.

Probeer daarna de update opnieuw uit te voeren.

Dit lukt niet als ik op produktondersteuning klik kom ik in een soort help en vindt nergen een knop Fixit!!

SP1 vindt ik ook niet terug in mijn update geschiedenis, wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@# kweezie wabbit,

Maar er is van een installatie alleen maar iets terug te vinden het logje van speccy. :hmmmm:

Ga dit eens sproberen.

Intussen weet ik nog altijd niet of sp1 op mijn pc is geinstalleerd, bij systeem vind ik niets.

Is er nog een andere manier om dit te kunnen zien.

Dit lukt niet als ik op produktondersteuning klik kom ik in een soort help en vindt nergen een knop Fixit!!

SP1 vindt ik ook niet terug in mijn update geschiedenis, wat nu?

@Picta81,

Of die update er voor iets tussen zit weet ik helaas niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.