Ga naar inhoud

windows produkt key wijzigen

De jong

Aanbevolen berichten

probeer het morgen te doen want hij gaat nu net uit en het duurt een half uur voordat hij uit/aan is je hoort het wel

---------- Post toegevoegd om 21:42 ---------- Vorige post was om 21:41 ----------

ja ik heb windows update ingeschakelt maar die doet het niet omdat het iligaal is

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Komen beide key's overeen wat betreft versie ?...

Voorbeeld ter verduidelijking : stel dat je momenteel werkt met XP Home (illegaal), is dan de legale key die je 'ter beschikking' hebt dan ook een Home-versie of is deze dan van een Professional-versie ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het geprobeert en ik heb hem gewijzicht aleen nu kan ik niet meer normaal aanmelden want als ik hem opstart vraagt hij wil je windows activeren en als ik op nee druk melt hij af en als ik op je druk krijg ik een foutmelding en melt hij af ik kan er nu allen nog maar in via veiligemodums! kan ik de oude key terug krijgen met iets ??????

---------- Post toegevoegd om 09:09 ---------- Vorige post was om 09:08 ----------

het is allebij xp pro want ik web ook een code van home

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het geprobeert en ik heb hem gewijzicht aleen nu kan ik niet meer normaal aanmelden want als ik hem opstart vraagt hij wil je windows activeren en als ik op nee druk melt hij af en als ik op je druk krijg ik een foutmelding en melt hij af ik kan er nu allen nog maar in via veiligemodums! kan ik de oude key terug krijgen met iets ??????

---------- Post toegevoegd om 09:09 ---------- Vorige post was om 09:08 ----------

het is allebij xp pro want ik web ook een code van home

Er zal toch meer duidelijkheid moeten komen over je key om windows te activeren.

Welke windows versie moet geactiveerd en van welke versie is de code die je wil intikken?

Betreft het een legale en nog niet gebruikte key op een andere PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wwet zeker dat het een legaale kode is en ze zitten op de computers geplakt en het is een oficieel stikkertje op allebij en ik wil windows xp pro activeren mar mijn probleem nu is dat hij niet meer aanmelt want hij loopt vast op de nuwe code en nu wil ik graag de audecode erin zetten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Legaal of illegaal, ik weet het niet meer.

Je bent toch zeker dat je key legaal is, waarom telefoneer je dan niet naar Microsoft? Zij zijn de enige die je snel en correct kunnen helpen. Maar... zij kunnen ook controleren of je key wel legaal is.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

een klijn vraagje wat gebeurt er als ik de cd in de cdrom spereldoet van de pc en op windows repareren druk blijft dan alles nog op de pc staan of ben je dan de helft kwijt???

---------- Post toegevoegd om 21:04 ---------- Vorige post was om 21:03 ----------

met cd bedoel ik de windows cd

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.