Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In je begin post vermeld je dat je een key hebt van een pc die het niet meer doet.

Welke versie van Windows XP stond hierop geïnstalleerd?

Een Corp. Ed.?

een OEM versie?

een Retail versie?

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

hij doet het nu niet meer . want de niuwe code staat erin. want hij melt niet meer aan er staat windows xp pro op . en ik nu ook een legaale cd van windows xp pro en nu had ik hem er even in gedaan. en toen kwam er dat ik op windows hertellen kon drukken en opnieuw instaleren. maar nu wil ik weten of het zo is dat alles erop blijft staan op de pc als je rearen drukt.

Geplaatst:

Wat wil je juist uitvoeren?

Een systeemherstel of een herinstallatie?

Bij een systeemherstel blijven je persoonlijke bestanden behouden.

Bij een herinstallatie verlies je al je persoonlijke bestanden en dien je ook je software te herinstalleren.

Geplaatst:
hij doet het nu niet meer . want de niuwe code staat erin. want hij melt niet meer aan er staat windows xp pro op . en ik nu ook een legaale cd van windows xp pro en nu had ik hem er even in gedaan. en toen kwam er dat ik op windows hertellen kon drukken en opnieuw instaleren. maar nu wil ik weten of het zo is dat alles erop blijft staan op de pc als je rearen drukt.

Volgens bericht 22 misschien wel, of niet?

Geplaatst:

Ik denk dat dit topic al lang genoeg open staat en TS heeft alles aangereikt gekregen wat LEGAAL voorhanden is voor een ILLEGALE windows versie.

Ook om die reden zet ik hier een slotje op en als TS nog vragen heeft mag hij die aan MIJ persoonlijk via PB melden.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.