Ga naar inhoud

Panasonic TOUGHBOOK CF-M34

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik heb van een kennis een PANASONIC toughbook type CF-M34 gekregen omdat hij die niet meer gebruikt.

Leuk ding stevige behuizing, een oldskool notebook zeg maar, de foto zegt genoeg imo.

toghbook CF-M34.bmp

Om er online mee te gaan lukt niet, de LAN instellingen staan goed, er is ook een slot voor een intern modemkaartje maar de kaart zelf ontbreekt, geen optie dus.

Nu blijkt na controle dat de ethernet ingang meer dan waarschijnijk kapot is.

Een vriend zei me dat het wel mogelijk is om via USB een omvormertje te gebruiken (usb->ethernetingang)

Zijn die omvormers of hoe dit mag heten nog wel te vinden want wie gebruikt dit nog anno 2011 metal die nieuwe moderne note-en netbooks?

Wie kent deze toestellen, wie weet er meer over en kan me helpen dit op te lossen?

Alvast vriendelijk bedankt.

Schmukkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag schmukkie,

als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere vragen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.