Ga naar inhoud

HELP voor juiste drivers te vinden

rachid

Aanbevolen berichten

beste

ik zit momenteel met een klein probleem. Ik had een oude DELL computer met linux hierop

ik heb de linux na een paar keer er dan eindelijk uitgekregen en xp geinstalleerd

tot zover alles goed

maar nu moet ik op het internet, en zou ik drivers moeten hebben om op t intenet te kunnen

ik heb bij apparaatbeheer gezien dat de ethernet controller en multimedia audiocontroller een driver nog nodig hebben, (gele vraagteken)

ik heb zitten zoeken, maar tot dusver niets, ook niet via de website van dell

dit zijn de gegevens die ik heb

ik heb via CPU-z de volgende zaken teruggevonden

Dell

intel pentium 4

moederbord DELL Computer corp, model OW2563 OF 0W2563? Ik denk eerder een nul ipv een O

versie AO6

Dell Precision WorkStation 360

MOEDERBORD DELL COMPUTER OW2563

ALLE HULP IS WELKOM

HEB 4 DRIVERS GEDOWNLOAD VAN DELL WEBSITE MAAR ALLE 4 NIET GOED

DELLDRIVERDOWNLOADMANAGER

VOLGENS MIJ OOK NIET EEN APPLICATIE VOOR EEN DRIVER TE INSTALLEREN????

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dit had ik ook voordien geprobeerd

maar als ik dan bijvoorbeeld driver download voor netwerk

kreeg ik een zo een bestand: zie bijlage

wanneer je deze probeert uit te voeren krijg ik op desbetreffende pc een foutmelding dat ik administrator moet contacteren omdat hij het bestand niet kan uitvoeren.

de xp heb ik zelf geinstalleerd, het heeft maar 1 user, dit wilt toch niet zeggen dat ik geen admin rechten heb?

en ik heb ooit drivers gedownload voor een andere pc maar die waren niet van dit type van bestand (application manifest)driver bestand.pdf

aangepast door rachid
foutieve doorsturing van een bestand
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.