Ga naar inhoud

geen icoontjes meer van netwerk

bertos

Aanbevolen berichten

Bij het verwijderen van virusprogramma is blijkbaar hardware softwarematig verwijderd van mijn netwerkkaart.

De icoontjes van mijn netwerk rechts onderaan zijn verwijderd.

Ik kan geen netwerk installeren.

Het gaat om mijn laptop (dell) welke via wifi op telenet inkomt.

Bert

:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je probleem nog niet opgelost is voer onderstaande uit:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drivers waren inderdaad weg. Deze geinstalleerd geeft wel nog slechts vaste internetverbinding met kabel.

Wifi krijg ik nog niet aan de praat. Geeft telkens aan dat de "transport driver is not bound"

speccy geeft dit ook aan als resultaat:

http://speccy.piriform.com/results/AxWZKREhPpi8pzvKyjF1BEh

Alvast bedankt voor deze hulp.

Groeten

Bert

:-)

---------- Post toegevoegd om 12:52 ---------- Vorige post was om 12:49 ----------

Hallo Kurt,

Dit ging niet omdat deze pas een herstelpunt aangemaakt had na de verdwijning van netwerk.

Groeten

Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze geeft geen foute of gele vraagtekens.

In bijlage de screen van de hardware. (worddoc).

Telkens bij updaten of terugzetten van de driver geeft hij aan dat deze niet in het register aanwezig is.

Gelieve me te verontschuldigen, doch ik vertrek morgen op verlof voor een weekje.

Groetjes en tot volgende week.

Bert

screenshot.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.