Ga naar inhoud

Graag wat advies bij samenstelling nieuwe pc

Aanbevolen berichten

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - als fervent motorrijder film ik mijn ritten altijd met een 1080HD helmcam. Om deze te kunnen bewerken is mijn huidige (Medion) pc te traag.
    Ik ben geen fervente gamer, maar wie weet komt dit in de toekomst nog dus heb ik graag een pc die op het nodige voorzien is.
    Mijn medion begint de laatste tijd 'kuren' te krijgen waardoor ik besloten heb een nieuwe aan te schaffen om weer een aantal jaren verder te kunnen.
  2. Wat is mijn budget ? - Max +- 1400 €
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? Samstelling.
  4. Ga ik overklokken ? Geen idee. (wat een moeilijke vragen voor een leek als ik)
  5. Ga ik later upgraden ? Mogelijks
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ?
  7. Ga ik zelf assembleren ? - Neen
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Neen
  9. Ga ik zelf installeren ? - ik ken wel wat mensen die dat voor mij willen doen.
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - Niet bepaald. De behuizing heb ik gekozen omdat ik ze mooi vind. De overige onderdelen zijn een samenraapsel uit configuraties die ik in allerhande topics heb gevonden.
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Een monitor. Maar moet daarom nog niet onmiddellijk.
  12. Heb ik specifieke wensen ? - Nope.

Hallo,

Mijn eerste post op dit forum :-)

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om onderstaande configuratie eens te willen bekijken.

Ik heb er echt te weinig verstand van en voor zo'n bedrag had ik toch graag een beetje advies van enkele kenners.

Aanpassingen zijn natuurlijk welkom.

Alvast bedankt voor de moeite.

Mvg,

Johan

=1&product[257287]=1&product[383978]=1&product[319838]=1&product[388711]=1&product[365411]=1&product[386138]=1&product[363575]=1&product[97217]=1&product[7517]=1&product[425156]=1"]Samenstelling

aangepast door Jürgen
aanpassen link
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.