Ga naar inhoud

Lacie Hard Disk wordt niet herkend door mijn computer

freyja

Aanbevolen berichten

Sinds vanmiddag herkent mijn computer mijn Lacie Hard Disk niet meer (1TB 2.0 USB)

Ik heb al een andere usb kabel geprobeerd, alle andere usb poorten, op andere een computer aangesloten, uit zn casing gehaald om te kijken of er iets los zat (Hitachi schijf) en niets helpt..

Ik kan ook niets vinden op andere fora. Als ik mijn schijf aansluit start hij gewoon op (zo klinkt het iig, geen rare geluiden), kan het zijn dat de aansluiting naar mijn schijf kapot is? Kan ik ergens dat onderdeel verkrijgen?

Mijn OS is XP

Alvast bedankt!

Groetjes Freyja

Link naar reactie
Delen op andere sites

uit zn casing gehaald om te kijken of er iets los zat (Hitachi schijf)

Je hebt de harde schijf uit de behuizing gehaald maar naar ik vermoed niet rechtstreeks in een andere PC geprobeerd, dus zonder de behuizing.

Dan kan je nog controleren of de schijf zonder behuizing/ of andere behuizing nog werkt op een PC.

Dan zou de fout in de behuizing kunnen zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste kieken10; De harde schijf werkt zonder software.

Beste Sean-Pierre; klopt allemaal, mijn garantie is helaas net 2 maanden geleden verlopen.

Beste Clarkie; Ik heb m ook zonder behuizing op een ander pc geprobeerd, geen effect helaas.

Ik heb ondertussen ook een andere aansluiting erop aangesloten, ook dit werkt niet. Het gekke is dat ik m wel gewoon correct hoor opstarten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.