Ga naar inhoud

spotify wil niet updaten

pewie

Aanbevolen berichten

Bij het openen van spotify krijg ik de melding spotify is unable to auto update.Please click download to get the latest installer and reinstall.Wanneer ik op download klik gebeurt er niets.Heeft iemand een idee wat ik moet doen.

[error code 308] wordt er ook bij vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb spotify op mijn computer sinds het hier in nederland is te krijgen.Het probleem met het automatisch updaten is een paar weken geleden begonnen.

---------- Post toegevoegd om 19:34 ---------- Vorige post was om 19:26 ----------

Mijn virus programma is eset smart security 4, en bij instellingen staat alles aangevinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik de huidige software verwijderen via configuratiescherm of dmv Revo Uninstaller (klik er op)...nadien je pc opkuisen met Ccleaner (klik er op) en ook checken of er geen lege mappen van het programma meer zijn.

In verwijderd met Revo Uninstaller zijn normaliter alle restanten van je systeem.

Na een herstart van je pc de software opnieuw downloaden en herinstalleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb revo uninstaller gedownload maar kan het bestandje niet openen,wanneer ik op openen klik flits het weg.Ook heb ik per ongeluk regclean pro gedownload,dit programma werkt niet en kan het ook niet verwijderen met ccleaner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.