Ga naar inhoud

WMI foumelding en kan driver muis en toetsenbord niet updaten.

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds kort heb ik een nieuwe pc laten assembleren met windows 7.

Nu elke keer ik de pc opstart zie ik in het logboek, op het tijdstip van de opstart, volgende foutmelding:

Gebeurtenisfilter met query SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99 kan niet opnieuw worden geactiveerd in naamruimte //./root/CIMV2 vanwege fout 0x80041003. Mogelijk worden er geen gebeurtenissen via dit filter doorgegeven totdat het probleem is verholpen.

Ik heb het zelf al wat opgezocht, maar iedereen weet hier wat anders over te zeggen... Nu is mijn vraag dus, welk probleem kan hier werkelijk aan de basis liggen en kan het kwaad? (Ik las iets dat je hier een geheugenlek van kan krijgen?)

Het andere probleem...

Telkens ik de update van: IntelliPointIntelliType NUID filter driver probeer te installeren, zegt mijn pc dat het besturingsprogramma niet compatibel is en dus deze driver wordt uitgeschakeled omdat hij het systeem instabiel zou maken. Ik heb hem dus gewoon hersteld naar de oude driver, maar is het niet nodig of belangrijk dat ik deze ook kan updaten?

Alvast bedankt.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jouw reactie.

Ik ken alleen zelf niet zo veel van die scripts, maar mag ik er van uitgaan dat ik me geen zorgen hoef te maken over de foutmelding en ik ze ook gewoon mag laten staan? Want een geheugenlek zou ik niet echt zien zitten...

De update laat ik dan achterwege, ik vind het alleen wel vreemd dat een speciaal gemaakte update niet compatibel is met een nieuw systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er moeilijker uit dan het is...je dient het te kopiëren (zie resolution) en te plakken in een tekstbestand genaamd Test.vbs

Nadien dien je de vorige meldingen te wissen.

Wat betreft de driver : wat goed bolt, laat je beter zo bollen...never change a winning team.. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De update laat ik dan achterwege, ik vind het alleen wel vreemd dat een speciaal gemaakte update niet compatibel is met een nieuw systeem.
Wat betreft de driver : wat goed bolt, laat je beter zo bollen...never change a winning team.. ;-)

Ik sluit me aan bij Asus.

Driverupdates voer ik zelf ook niet uit als alles goed werkt.

Soms kom je door een update juist in de problemen.

Dus als het goed werkt laat het zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.