Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo beste vrienden,

Wanneer ik een snelkoppeling wil maken van facebook, krijg ik de mededeling dat er al één zou bestaan en of ik deze wil vervangen. Ik klik dan op ja en krijg de mededeling dat deze handeling niet kan doorgaan. Ik heb al gekeken bij het startprogramma om deze van daaruit naar mijn bureaublad te slepen, maar daar staat er ook geen bij.

Kan ik hiervoor hulp krijgen?

Geplaatst:

Dit heb ik verschillende keren gedaan op de wijze dat jij me aangeeft. Dat is eindelijk gelukt, maar er zouden er al 4 van deze snelkoppelingen bestaan. Krijg nu de melding dat er al 4 zouden bestaan, maar vind deze nergens terug. Waar kan ik deze vinden?

Geplaatst:

Zie je wel (andere) pictogrammen op je bureaublad? Anders moet je eens rechtsklikken op je bureaublad, en dan Beeld kiezen en dan een vinkje plaatsen voor "Bureaubladpictogrammen weergeven".

Geplaatst:

@kurt: Ja andere pictogrammen zijn te zien op mijn bureaublad.

@stegisoft: via uw raad heb ik terug een snelkoppeling kunnen maken maar de anderen die eerder zouden gemaakt zijn vind ik niet terug.

In elk geval het lukt weer en zo dus mag deze discussie als opgelost beschouwd worden.

Bedankt voor de hulp

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.