Ga naar inhoud

laptop start niet meer op


Aanbevolen berichten

hallo

Na het kuisen van mijn scherm en laptop start hem niet meer op. Nu heb ik gezien dat ik per ongeluk de verkeerde bus heb gebruikt. Ik heb een product voor ruiten en spiegels gebruikt, maar er zit een anti-kalk oplossing in. Na het kuisen van het scherm had ik hem een paar uur niet meer opgezet en toen ik hem voor het eerst opzette, startte hij nog wel op, maar de touchpad deed al niet meer normaal en de laptop begon zelf dingen te tijpen en toen we later hem nog eens probeerde aan te zetten, begon er een alarm te gaan en later geraakte hij niet voorbij het acer opstart scherm. Is er nog iets aan te doen?

mvg

Pieter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een helaas pijnlijke ervaring vrees ik...voorzichtig dus maar met de nieuwe laptop... ;-)

Er bestaan reinigingsdoekjes specifiek voor schermen, een droge of héél licht bevochtigde (en goed uitgewrongen !) microvezeldoek doet ook wonderen...toetsenbord kan je stofzuigen (laptop uitschakelen) met een zacht borsteltje dat je op de stofzuiger monteert.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen of vragen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.