Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik kan dikwijls geen bijlagen van mails openen.

kan iemand me helpen, ik krijg wel de volgende boodschap:

deze bewerking is geannuleerd vanwege systeemproblemen, gelieve contact op te nemen met de systeembeheerder.

Geplaatst:

Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome, Opera...dat zijn browsers --> je gaat er mee op internet.

Verwijderde of installeerde je recent zo een browser ?...

Hoe lang stelt het probleem zich ?...

Geplaatst:

ja, het is internet explorer vlg mij...

het probleem is al enkele maanden bezig, soms kan ik me behelpen met een link te kopieëren en te plakken, maar als er een link is bv:klik hier" dan ben ik met kopieëren en plakken niet veel.

mvg

marcel

Geplaatst:
Verwijderde of installeerde je recent zo een browser ?...

Op deze vraag kwam nog geen antwoord...

Als je beschikt over een herstelpunt (klik er op) van voor de problemen kan je een systeemherstel uitvoeren.

Geplaatst: (aangepast)

Ga in internet explorer naar extra dan internetopties.

Dan naar het tabblad geavanceerd.

Kies daar opnieuw instellen.

Ook kan je eens kijken of internet explorer ingesteld staat als je standaardbrowser.

Ga via extra naar internet opties.

Dan naar programma's.

Klik daar op als standaard instellen.

aangepast door clarkie
Geplaatst:

dag allemaal,

ik slaag er nog steeds niet in om bijlagen bij een mail te openen.

ik denk dat het het beste is, dat ik iemand zou kunnen contacteren die in de omgeving van Balen woont.

ik wacht af.....

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.