Ga naar inhoud

bijlagen openen bij mails

Aanbevolen berichten

De tip in bericht 7 heeft niks geholpen?

Sommige meegestuurde bestanden worden geblokkeerd door veiligheidsfilters omdat ze virussen kunnen bevatten: bijvoorbeeld .exe .com .js .vbs .scr en .pif bestanden. Met wat moeite zijn deze bijlagen toch te openen.

Geblokkeerde bijlagen zijn te openen door te klikken op Doorsturen. Daarna kun je de bijlage opslaan via Bestand - Bijlagen opslaan.

helpt dat ook niet:

Maak dan eens een screen (schermafdruk) van je foutmelding.

Dus open je outlook express.

Klik op de e-mail met bijlage.

Klik op de bijlage, en maak dan een screen.

Een screen kan je maken met het knipprogramma (klik erop) en dan plaatsen in een volgend bericht. (klik erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan dikwijls geen bijlagen van mails openen.
soms kan ik me behelpen met een link te kopieëren en te plakken, maar als er een link is bv:klik hier" dan ben ik met kopieëren en plakken niet veel.
ik slaag er nog steeds niet in om bijlagen bij een mail te openen.

Even duidelijkheid scheppen in je topic.

Gaat het over bijlages (filmpje, foto, muziek,...) die je niet kan openen, of gaat het over linken in een mail (gewone link / hyperlink) die niet werken wanneer je er op klikt ?...of lukt geen van al deze bewerkingen ?...

Kan je in je volgend bericht een correcte en duidelijke omschrijving geven aub ?...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even duidelijkheid scheppen in je topic.

Gaat het over bijlages (filmpje, foto, muziek,...) die je niet kan openen, of gaat het over linken in een mail (gewone link / hyperlink) die niet werken wanneer je er op klikt ?...of lukt geen van al deze bewerkingen ?...

Kan je in je volgend bericht een correcte en duidelijke omschrijving geven aub ?...:hmmmm:

hallo,

vlg mij gaat het alleen over linken.

bedankt voor degene die me laten weten heeft over het knipporgramma bij vista.

dit staat echter niet meer bij de buroaccessoires......

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.