Ga naar inhoud

Game PC ??


Simon31

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje; ik ben een beetje naar een nieuwe pc aan het kijken (mag niet te duur zijn) en nou kwam k bij CompuSTUNT deze tegen:

Game Selection A1

AMD X4 965 4GB DDR3 1TB HD5670

[TABLE]

[TR=class: theme]

[/TR]

[TR=bgcolor: #cee3f6]

[TD]Computer

[/TD]

[TD=width: 401]Game Systeem 01

De Enermax Staray is een stijlvolle Midi-Tower, met een Blauwe 120mm LED fan ingebouwd in het frontpaneel. Met de vier externe 5,25", één externe 3,5" en zes interne 3,5" inbouwsloten en de zeven Full size slotopeningen is deze behuizing ideaal voor een efdectief gaming of desktop systeem.

Alle inbouwsloten zijn Toolless ingericht en de Staray bied plaats aan waterkoeling door de twee slangopeningen en tot drie extra case-fans.

Met zeer stille 550W voeding

[/TD]

[/TR]

[TR=bgcolor: #ffffff]

[TD=width: 140]Processor/type

[/TD]

[TD=width: 401]AMD Phenom II X4 965 (Quad-Core)

[/TD]

[/TR]

[TR=bgcolor: #cee3f6]

[TD=width: 140]Processorsnelheid

[/TD]

[TD=width: 401]4x 3.4 GHZ, 4x512kb CPU Cache Level 2

[/TD]

[/TR]

[TR=bgcolor: #ffffff]

[TD=width: 140]Werkgeheugen

[/TD]

[TD=width: 401]4 GB DDR3 1333 Transcend

[/TD]

[/TR]

[TR=bgcolor: #cee3f6]

[TD=width: 140]Harddisk / opslag

[/TD]

[TD=width: 401]1000 GB / 1TB S-ATA 2 Western-Digital Green 64mb cache

[/TD]

[/TR]

[TR=bgcolor: #ffffff]

[TD=width: 140]Videospecificaties

[/TD]

[TD=width: 401]Bereid je voor op een geweldige high-definition gaming ervaring met de ATI Radeon HD5600 serie. Deze kaart ondersteunt drie monitoren en met behulp van ATI-Stream-technologie versnellen zelfs de meest veeleisende applicaties en doen deze meer dan ooit met uw PC. Tevens ondersteunt hij volledig Microsoft DirectX 11.

De CGAX-56724I van Club 3D is gebaseerd op de ATI Radeon HD5670 Chip en beschikt over 1024 MB GDDR3 Geheugen dat via een 128 bit brede interface aangesproken wordt. De GPU heeft een kloksnelheid van 775 MHz en het geheugen een snelheid van 4000 MHz.

1 x HDMI

1 x DVI-I Uitgang

waarvan 1 x met HDCP

waarvan 1 x Dual Link

1 x VGA Uitgang

[/TD]

[/TR]

[TR=bgcolor: #cee3f6]

[TD=width: 140]Audio / Geluid

[/TD]

[TD=width: 401]Geïntegreerde High Definition audio chip voor HD sound

[/TD]

[/TR]

[TR=bgcolor: #ffffff]

[TD=width: 140]DVD station(s)

[/TD]

[TD=width: 401]DVD brander +/-RW 24 speed Dual Layer

[/TD]

[/TR]

[TR=bgcolor: #cee3f6]

[TD=width: 140]Moederbord informatie

[/TD]

[TD=width: 401]De GA-M68MT-D3P (rev. 3.0) van GigaByte ondersteunt één AMD Socket AM3 processor samen met maximaal 8 GB aan geheugen. Uiteraard ontbreken ook onboard geluid en netwerk niet.

[/TD]

[/TR]

[TR=bgcolor: #ffffff]

[TD=width: 140]Overige aansluitingen

[/TD]

[TD=width: 401]1x PCI express slot x16

LAN 10/100/1000 mb/s

(Supersnelle "GigaBit Ethernet" netwerk/internet aansluiting)

6x USB 2.0 aansluitingen

1 x DVI + HDMI Uitgang

[/TD]

[/TR]

[TR=bgcolor: #cee3f6]

[TD=width: 140]Meegeleverd

[/TD]

[TD=width: 401]Drivers voor geluid, video, en LAN

[/TD]

[/TR]

[TR=bgcolor: #cee3f6]

[TD=width: 140][/TD]

[TD=width: 401]Snelle, stille, en stabiele systemen voor een zeer betaalbare prijs. Windows 7 compatible. Exclusief monitor, besturingssysteem, toetsenbord en muis. Afbeelding kan afwijken.

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 140][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Ze verkopen hem met de naam: Game PC, maar is dit dan ook echt een pc waar je de meeste games vloeiend op kan spelen?

Graag hoor ik jullie reacties,

Bedankt,

Groeten Simon

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe duur is die?

de videokaart die er in zit is al wat ouder en momenteel is intel naar mijn idee heel goed bezig qua prestaties/prijs, dus misschien dat je een betere pc voor het zelfde bedrag kunt krijgen.

dit is dacht ik ook gepost in het verkeerde gedeelte van het forum(had denk ik in aankoop advies gemoeten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.