Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als gebruiker van win 7 en ik moest een beeldbestandje ergens bijvoegen gebruikte ik het in win 7 ingebouwde knipprogramma. Ik klikte op start en typte knipprogramma dat hierop opstartte.

Na een windowsimagebackup enkele weken geleden lukt het mij niet meer om het knipprogramma op te roepen.

Kan iemand mij adviseren hoe ik het knipprogramma terug vind en activeer?

Geplaatst:

Staat het knipprogramma nog bij de bureauaccessoires?

Zo ja, klik er op met de rechter muisknop en kies voor eigenschappen.

Open dan de tab "snelkoppeling" en klik op de knop "doel zoeken".

Wordt het doel nog gevonden?

Geplaatst:

Yep, plots was het 'knipprogramma' nu in het Engels 'snippingtool'. Raar want ik heb een Nederlandstalige versie van win 7.

Nu veranderde ik de naam terug naar knipprogramma en copiëerde de shortcut terug naar de map bureel-accessoires. Daar staat hij nu in en werkt terug. Ik ga nu eerst mijn pc even terug opstarten en kijken of de instellingen behouden zijn. Dan laat ik nog iets weten.

---------- Post toegevoegd om 15:08 ---------- Vorige post was om 15:03 ----------

Ik heb mijn pc terug opgestart en de instelling zijn behouden. Knipprogramma werkt nu terug.

Erg bedankt voor de hulp en advies.

Dit mag worden afgesloten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.