Ga naar inhoud

Boot selection failed because a required device is inaccessible.

Aanbevolen berichten

eeeuuuuuuhhhhhhhhh ppppppffffffffffffffff :dong:

zoon lief heeft echt tabula rasa gedaan

met veel zuchten en steunen kreeg ik recovery op USB stick maaree die recovery opstarten vanop de USB da lukt nie , de download komt op de stick maar ik krijg hem niet open zoadt ie kan starten

misschien een ander ideetje ??

tenks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet eens kijken of je PC kan opstarten vanaf USB- stick.

Hiervoor dien je in het BIOS te gaan.

Om in het BIOS te geraken moet je enkele seconden na het aanzetten van de PC op een toets drukken (als de melding van je BIOS merk in beeld komt). Welke toets je moet indrukken, hangt af van je moederbord. Je kan dit aflezen tijdens het opstarten of je kan het opzoeken in de handleiding van je moederbord. Meestal is het de F1 toets of DEL toets.

post-23245-1417704464,6989_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je.

Ik had gevonden dat ik net na opstarten op F10 moet drukken om in de SETUP te geraken.Daar moet ik naar 'System Configuration' en daar dan in de 'Boot options'. Eénmaal daar naar 'Boot Order' en daar kies ik tussen : Notebook Hard Drive , Network Adapter, USB Diskette or Key /USB Hard Disk/ USB CD / USB Floppy of Network Adapter. Eénmaal keuze vastgelegd (USB key) naar HP Quick web en dan proberen wat op de USB stick staat te openen. En daar stokt het. Maar heb geleerd dat via jou 'links' ( gisteren 14.03) dat er veeeeeeel software bestaat die je op je stick kunt zetten. Dus nu ga ik eens wat andere software proberen. :top: Ik laat wat horen !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.