Ga naar inhoud

Afsluiten Duurt Te Lang

Gast SWAT4

Aanbevolen berichten

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik begrijp het, maar als ik alle Services uitschakel ( behalve van Microsoft ) en ik ga weer terug naar de tab "Algemeen" zie ik dat "Systeemservices laden" automatisch uitgevinkt wordt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar voordat ik dat moet doen moeten toch alle Services ( behalve van Microsoft ) uitgeschakeld zijn ?

Alleen als ik "Systeemservices laden" selecteer worden alle Services ( behalve van Microsoft ) weer aangevinkt, en als ik ze allemaal weer uitvink wordt "Systeemservices laden" automatisch ook uitgevinkt terwijl die juist aangevinkt moet blijven en alle Services ( behalve van Microsoft ) uitgeschakeld moeten zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie en Asus,

helaas blijf ik hetzelfde probleem krijgen, ook als ik eerst op toepassen klik en daarna naar de volgende Tab ga.

Ik heb wat op internet gezocht over maar daar kon ik ook helaas niks vinden..

Is hetzelfde wat ik hier beschrijf bij jullie ook zo ?

Zouden jullie het misschien willen proberen om te kijken of jullie hetzelfde probleem krijgen of dat het wel lukt ?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die vraag krijg ik, alleen moeten ook nog de Services worden uitgeschakeld ( behalve van Microsoft ) maar als ik dat doe dan wordt "Systeemservices laden" automatisch ook uitgevinkt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.