Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat ik te goedgelovig ben wil ik het een beetje officieel leren.Bij informatica hoort zeker typen bij,niet dus.Ik sta op het punt gewoon iniatie in linux te volgen.Zoals zovelen hier wordt er een gedeelte windows gegeven die bij je op de pc staat.Daar word het al moeilijk.Ben ik de enige?:cool:

Geplaatst:

Bij DTL Herentals is er linux voor beginnelingen.Een X aantal mnd voor nog geen 100.Ik ga eerst in E in de zee springen.Evolution heb ik aan de deur gezet.Thunderbird staat er nu op.Wat blijkt,plots vraagt de evolution het passwoord niet meer!.Mijn hotmail ben ik daar kwijt geraakt toen gisteren iemand foto 's aan het zenden was van zijn mustang foglampen.Hotmail live messenger laat mij wel sign in doen via google .Alles is leeg of anders ligt de boel plat,hackers mss.

Geplaatst:

Hier in 't dorp wordt les gegeven,windows xp.Ik zou dan ubuntu buitengooien en xp erop willen zetten.Is er een manier om een cd te branden en zo de besturing op mijn laptop te plaatsen?Dus zonder registratienr.

Geplaatst:

Linux buiten gooien voor Windows XP is teruggaan in de tijd.

De ondersteuning (updtaes) voor XP stopt over niet al te lange tijd.

Je kan beter Windows 7 nemen.

Dit terzijde.

Is er een manier om een cd te branden en zo de besturing op mijn laptop te plaatsen?Dus zonder registratienr.

Een installatiecd branden is gewoon kopieren van een origineel. Een reservekopie maken voor eigen gebruik is toegelaten als je over een geldige installatiecode beschikt.

Wat jij wil doen is echter wettelijk niet toegestaan.

Installeren kan enkel met een geldig registratienummer. Installeren met het registratienummer van iemand anders is verboden tenzij die ander windows XP niet meer gebruikt en van zijn pc heeft verwijderd.

Geplaatst:

Als je de "koopwaar" kan zien voor je koopt, let dan op het hologram van microsoft dat altijd op een originele cd/dvd staat.

Kijk ook na of het om een volledige installatie gaat en niet om een upgrade versie.

Als je online koopt, ga je moeten vertrouwen op de eerlijkheid van de verkoper.

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.