Ga naar inhoud

Heb geen PowerPoint; noch Media Player en toch weigeren deze forwards te downloaden

PC-Dummy

Aanbevolen berichten

Hallo,

Re.: Windows XP. Dit is mijn allereerste bezoek hier en hoop alles naar behoren gedaan te hebben.

Dit probleem is een weekje geleden gestart: na 'downloaden' aangeklikt te hebben van naar mij gemailde forwards , werkt het normaal tot er opeens halverwege een boodschap verschijnt van Microsoft Office PowerPoint dat deze het niet kan lezen:" "C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\ Temporary Internet Files\Content.IE5\"".....enz.

Ik kan NERGENS vinden dat ik iets met Powerpoint heb......?? En heb ook geen intentie want zal geen presentaties gaan maken (las inmiddels waar PowerPoint toe dient).

Ook krijg ik nu afwisselend bij het downloaden van andere forwards een boodschap van Windows Media Player die aangeeft: ""Fout COOD 1199 (of CooD 1199 of is het C00D 1199); kan bestand niet afspelen. Bestandstype wordt niet ondersteund of wel, maar bestand is gecomprimeerd met code die niet ondersteund wordt of geluidskaart/besturing niet juist geconfigureerd. Wijzig apparatuur voor audio uitvoering.""

Ik ben KOMPLEET onbekend met de PC taalbegrippen (zeker de leeftijd al....) en hoop dat er a.u.b. iemand is die mij hopelijk duidelijk zal kunnen uitleggen wat ik kan/moet doen om alvast deze voor mij serieuze problemen te helpen oplossen.

Bij voorbaat veel dank alvast.

PC-Dummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.