Ga naar inhoud

digital MP player


sers

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Ik heb een digital MP4 player (8GB), Geen merk (omdat het een relatiegeschenk is met de firmanaam erop i.p.v. het merk)

Het probleem is dat ik er geen filmpjes op kan krijgen.

Ik heb een aantal MPEG filmpjes.

Ik ga alsvolgt te werk. Ik sluit de player aan op de computer en dat is dan schijf G. (muziek kan ik er wel op zetten) Dan sleep ik het Mpeg filmpje naar submap 'Film' op schijf G.

Hij kopieert dat dan netjes en het staat ook op schijf G. Afspelen doet hij niet.

Ik heb een zeer summiere gebruiksaanwijzing waarin staat dat de volgende formats geaccepteerd worden:

MP1 MP2 MP3 WMA WMV ASF or WAV.

Ik heb geprobeerd via FOXTAB een MPEG file te converteren. Waarbij ik direct schijf G mapje Film als outputdirectory heb ingegeven. Zonder resultaat.

Ik doe iets fout maar kan er maar niet achter komen

Wie helpt mij?

Bij voorbaat dank

---------- Post toegevoegd om 19:05 ---------- Vorige post was om 19:04 ----------

Indien ik een ander programma moet gebruiken gaarne een freeware programma

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Converteer je mpeg film met format factory ( gratis en in het nederlands) naar bijvoorbeeld wmv- formaat.

(Krijg je de vraag tijdens de installatie om een toolbar te installeren verwijder dan het vinkje.)

En probeer dan nog eens of je filmpje werkt.

gaat het dan nog niet geef dan merk, model en modelnummer van je player eens door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga het proberen met format factory. Zoals al gezegd ik heb helaas niet het merk etc van de player omdat het een relatiegeschenk was met alleen de firma erop (van de gever)

---------- Post toegevoegd om 20:50 ---------- Vorige post was om 20:42 ----------

hij lijkt erg op die van op de site

8GB Mp4 Speler Zilver - Mp3 Experts

ook 8GB alleen is die van mij goudkleurig

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het geprobeerd met Format Factory.

Direct naar mijn G schijf (dus de player).

Hij staat ook nu op de G schijf met als STATUS >>>>zwevend<<<<<

ls ik er dubbel op klik dan opent hij wel op de computer via Windows media player.

Ik doe iets fout maar weet niet wat.

Ik heb wel in het begin de G schijf geformateerd om alles wat er op stond weg te werken.

Is dat mischien iets??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.