Ga naar inhoud

d schijf heeft geen geheugen meer na formatteren


fabisa37

Aanbevolen berichten

hey allemaal!

ik ging net mijn pc een beetje opruimen en om plaats te maken op mijn c schijf besloot ik alle foto's en dergelijke doc op mijn d te plaatsen. omdat daar al wat op stond dat weg mocht, dacht ik dat formatteren wel eens goed zou zijn. niet dus!!! toen ik dan de bestanden wou verplaatsen na het formatteren, lukte dit niet. als ik kijk bij eigenschappen heeft die 0bytes beschikbaar geheugen terwijl dat ervoor +-100gb was! gewoon foetsie! jullie vinden het mss dom van me, maar ik wist niet dat daardoor het geheugen ook weg ging zijn.

ondertussen heb ik al een systeemherstel gedaan, maar als ik de schijf wilde openen, kwam er op dat ik deze eerst moest formatteren :mad: goh ik voel me zo'n kluns hé nu!

bij mijn computerbeheer staat de d schijf er nog steeds.

- c:/121,02gb ntfs in orde systeem opstarten

- d:/104,71gb raw in orde primaire partitie

als ik dan bij de d schijf de eigenschappen bekijk, is er 0bytes beschikbaar en dat snap ik niet goed.

kunnen jullie me helpen? echt, ik weet niet hoe ik dit kan oplossen en word er zot van! ben redelijk goed met computer, maar niet met zulke dingen gelijk programmeren enzo. daarom mss ook graag een simpele uitleg xD

alvast bedankt!!!xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.