Ga naar inhoud

netwer maken via router... (updated)

swuis

Aanbevolen berichten

Als ik men beste 'ahum' frans bovenhaal zie ik dat er sprake is van een conflict in rechten. De computer 'bureau' verleent geen rechten om toegang te krijgen tot die computer vanaf een andere computer. Je zult een map moeten delen. Dit doe je door op een map te klikken met je rechtermuisknop=>eigenschappen=>delen=>een vinkje plaatsen naast: van deze map een gedeelde map maken=>je geeft die map een naam=>je kunt een vinkje plaatsen bij: deze gebruikers mogen men bestanden wijzigen als de gebruikers idd je bestanden mogen wijzigen, anders kunnen ze ze enkel uitlezen, je drukt op toepassen ok. Een mogelijke herstart van beide pc's kan nodig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei frans... problemen :-D ik zie 'autorisations' staan, dus dat zal iets met geen toegang te maken hebben ofzo :-)

ik denk dat het de firewall is ofzo. Welke firewall/virusscanner staat er op die dell pc?

ik kan mij herinneren dat ik ook een foutmelding kreeg over toegangs rechten. En ik dacht dat dat aan de firewall/virusscanner lag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja rechten ja, das ongeveer het zelfde :-)

maar als het hetzelfde probleem is, dat ik in het begin had. Dan is dat de beveiliging op die computer waar je bestanden van wil gaan afhalen.

dus de gedeelde. Want je wil dus eigenlijk in de pc "inbreken". Dus dan moet je op die pc, dus die dell (bureua) dan waarschijnlijk,

aan je norton vertellen dat hij netwerk toelaat ofzoiets. Kijk er even rond bij de instellingen van je norton. spysweeper denk ik niet dat die zo sterk is.

ik denk niet dat die problemen geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 jaar later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.