Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer ik mijn aspire 7740g start krijg ik sinds enkele dagen de volgende mededeling:

ccplg.xml unable to find file (c:\program files(x86)\avira\antivirus desktop\ccplg.xml\

ik zou graag dit programma helemaal verwijderen maar dan krijg ik dit:

errorcode:7 setup could not determine the feature control file or was not able to read it correctly.

zouden jullie mij kunnen helpen maar dan aub in mensentaal want beginner.

Geplaatst: (aangepast)

http://www.avira.com/en/support-for-free-knowledgebase-detail/kbid/512

http://www.avira.com/en/support-for-free-knowledgebase-detail?kbid=135

Ik heb spijtig genoeg niet meteen tijd om het te vertalen. Als iemand dit leest en wat tijd heeft, mag het altijd doen. Tot straks. Gebruiker heeft Windows 7.

@beginner1:

Als je er niet direct aanuit kunt, wacht dan even. Mijn collega's zullen je verder helpen, zodra ze dit lezen. Heb je de gratis versie van Avira of de betaalde?

aangepast door Kurtt
Geplaatst: (aangepast)

Hier onder vindt je de vertaling van de tip die Kurt je gaf.

Bron: Knowledgebase for Free

• voorbereidende stappen:

Download het laatste installatiebestand vanaf de Avira website en sla de licentie hbedv.key op in een aparte map of hou de code met 25 karakters klaar.

De hbedv.key, indien beschikbaar, bevindt zich in de map van Avira. C:\Programme\Avira\Antivir Desktop\

opmerking: Bovenstaande is niet nodig bij Avira AntiVir Personal - Free Antivirus.

Download de software die je wil op deze link en sla het bestand op.

Download bovendien de register cleaner via deze link.

• Start de PC op in veilige modus:

herstart de PC en tokkel direct op de F8 toets, als je een zwart scherm met witte letters hebt kies je daar veilige modus.

• Verwijder de map Avira:

Ga naar start dan (alle) programma's.

Ga daar naar bureau- accessoires en klik er op windows verkenner.

ga in de verkenner naar C:\Program Files\.

Verwijder daar alle bestaande avira antivir mappen: C:\Program Files\Avira\*.*

Opmerking:

Indien je tijdens de installatie zelf een andere locatie had opgegeven verwijder je die map.

Indien de mappen niet te verwijderen zijn in windows explorer, geef je ze een andere naam.

Herstart dan je PC terug in veilige modus, en verwijder dan de hernoemde map.

• Verwijderen van de Avira toepassingsbestanden:

ga in de verkenner naar:

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ indien het een Windows XP / 2000 versie is.

of C:\ProgramData\ indien het om een Windows 7 / Vista gaat.

En er verwijder de aanwezige Avira Antivir mappen. ... \Avira ... \

Opmerking:

indien de map application data verborgen is, ga je in de verkenner naar extra dan mapopties.

Klik op het tabblad weergave.

Ga in het venster naar verborgen bestanden en mappen.

Kies voor verborgen bestanden, mappen en stations weergeven.

• Windows register reinigen:

Installeer de gedownloade register cleaner.

Voer het programma uit door te klikken op RegCleaner.exe.

Na het klikken op scan for keys activeer je de optie select all en klik op delete.

• Het verwijderen is nu voltooid.

Herstart je PC.

Nu kan je de Avira software herinstalleren. (in jouw geval dus niet doen)

aangepast door clarkie
toevoeging: in jouw geval dus niet doen.
Geplaatst:

ik heb jullie uitleg gelezen en dank voor de snelle reactie, ik ga dat uitprinten zodat ik kan volgen hoe ik moet te werk gaan.

laat jullie zeker weten hoe het afloopt.

Geplaatst:

ik heb samen met een vriend die een beetje beter beslagen is uw uitleg opgevolgd en het is ons gelukt avira kwwijt te raken. bedankt voor uw snelle hulp en op naar het volgende probleem:D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.