Ga naar inhoud

windows Live Photo Gallery

ingrid-1950

Aanbevolen berichten

Hoi Ingrid,

Jammer dat je nog geen oplossing hebt. Het is inderdaad om stekelhaar van te krijgen... Zelfs het draaien van een foto lukt mij niet omdat hij ofwel 1 ervoor of 1 erachter draait, welke ik dan ook weer niet terug recht krijg...

Windows zou dan toch terug een nieuwe update moeten doen. Weet jij hoe vaak zo'n update gebeurt? Bij mij was het bij aankoop van en nieuwe laptop. Mijn vorige was één met Vista en daar heeft de Photo Gallery altijd fantastisch werk geleverd.

Ik weet ook niet direct waar ik een oplossing kan vinden. Dus als iemand anders raad weet... HELP ons!

Groetjes, Katrien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Je Windows live photo gallery slecht vindt werken heb je enkele mogelijkheden.

Ofwel verwijder je Windows live photo gallery, daarna ccleaner het register laten opkuisen en dan Windows photo gallery opnieuw installeren.

Of je kan andere software gebruiken om je foto's te beheren, bekijken en snel te bewerken.

Via deze link (klik erop) vindt je gratis software die ook nederlandstalige versies aan boord heeft.

hadden jullie bovenstaande al gelezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Clarkie,

Ik heb windows opgegeven... werd er knettergek van. Heb nu een van de programma's gedownload die ik via jouw link gevonden heb: namelijk faststonsoft.net... en man wat heb je mij hier blij mee gemaakt..... eindelijk een simpel programma dat doet wat het moet doen, op een hele makkelijke manier met voldoende mogelijkheden om een eerste selectie te maken, en eventueel enkele simpele verbeteringen aan te brengen. Wat ik vooral ook heel fijn vind aan het programma is dat het raw bestanden laat zien, maakt het selecteren een heelstuk makkelijker zeg... (bij windows kijg je alleen een CR2 plaatje te zien...dus was het steeds zoeken naar de bijpassende foto, vooral als je in jpeg foto's gedealeet had...pffff, dat scheelt een hoop werk).

FS is geen ingewikkeld programma met weinig mogelijkheden maar voldoet precies aan het doel waar ik het voor nodig heb... Dank je wel man, super...!!!!!

Ik wacht even met aangeven dat het rbleem is opgelost totdat Katrien dit ook gelezen heeft en eventueel kan reageren.

groetjes, Ing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Katrien... mijn probleem is opgelost, zie reactie aan Clarkie.... en meid wat bem ik blij met dat nieuwe programma... simpel en makkelijk. Heb de gebruiksaanwijzing simpel uitgeprint, kind kan de was doen zo..en als je al met windows gallerij gewend bent heb je dit zo inder de knie, met nog wat extra mogelijkheden ook... Downloaden kost een minutje, meer niet en alles wiijst zichzelf.

Als je ook besluit dit te downloaden en je hebt wat hulp nodig geef maar een gil....

groetjes, Ing

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.