Ga naar inhoud

Printprobleem met HP C5180


Aanbevolen berichten

Betreft printer HP Photosmart C5180 All in One

Bij het printen van een foto liep het papaier vast. We hebben het papier in zijn geheel uit de printer kunnen verwijderen. Er is dus niets achter gebleven in de printer. Toch komt de printer nu steeds met de foutmelding: "Wis Pap. str."

en laat op het schermpje zien dat er nog papier verwijderd moet worden. Er zit echter geen vastgelopen papier meer in. Ik heb al van alles gedaan wat gedaan moet worden volgens de site van HP. Wie weet een oplosing voor mijn probleem ?

De printer weg doen kan altijd nog. Het moet volgens mij een kleinigheid zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's inderdaad de voorgeschreven manier door HP (klik er op).

Je kan de printer 'resetten' door de volgende handelingen uit te voeren :

° laat de usb-kabel ingeplugd.

° zet de printer aan.

° maak het voedingssnoer volledig los : eerst aan de printer zelf, nadien aan het stopcontact.

° na een twintigtal seconden stop je eerst de stekker in het stopcontact, pas nadien verbind je de printer opnieuw met de kabel.

° indien de printer niet automatisch start duw je de powerknop in en check je of dit je probleem heeft opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

Ook had ik deze instructie al eerder op de HP site gezien en opgevolgd. Ook dus zonder resultaat. Ondanks dat een vergelijkbare nieuwe printer "s;echts" 100 tot 150 Euro kost, word ik toch steeds nieuwsgieriger wat nou eigenlijk het probleem bij mij is.

Wie heeft er nog een ideetje ?

Groeten,

Niek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.