Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast patrickmh

Jean-Pierre,

Zoals ik in het vorige bericht zei, ( als aanvulling ) zijn de tempraturen gestegen,

Hier nog een keer de link van Speccy.

http://speccy.piriform.com/results/stcSJG3gjyZakjYcUhXqwrg

En ik heb even dat progamma gedowload, hellaas kan ik hem niet openen, ik krijg deze foutmelding.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/07/03/1309681765-060.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens het volgende programma CPUID - System & hardware benchmark, monitoring, reporting

Misschien lukt het hier wel mee.

Dat je temperaturen iets stijgen is verder normaal.

Je systeem heeft even uit gestaan tijdens het stofvrij maken, als je het systeem start zal na een tijdje de temperatuur van je onderdelen lichtjes stijgen.

Vink wel de installatie van de AsK toolbar uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuses maar je aanvulling kwam helaas NA het plaatsen van mijn post dus die had ik niet gezien.:dong:

Voer dat van Dasle uit en geef dan de gevraagde temperaturen eens door.

Wat een eventuele oorzaak zou kunnen zijn van de hoge temperaturen van de HD's is dat deze op dat moment met het een of ander bezig zijn zoals bv. een virus controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierin word volgens mij nog niet de temperatuur van je CPU weergegeven.

Download het volgende tooltje >> http://dl.dropbox.com/u/5422023/cputhermometer_setup.exe, dubbel klik op het SFX bestand waarna het uitgepakt zal worden, in de map met uitgepakte bestanden dubbelklik je op CPUThermometer.exe

Het programma behoeft geen installatie.

De temperaturen van je harddisks zijn toch al zo'n 8 C° gezakt :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het tooltje waarvan je de bovenstaande screen hebt gemaakt is om de temperatuur van je processor te meten.

Tevens word de belasting van je processor weergegeven en dat is wat jij nu ziet die 42.2% en iets later 18.0%, dit laat enkel zien hoe hard je processor werkt.

Dat je temperatuur van je processor (CPU) niet uitgelezen kan worden gebeurt wel vaker en dit word meestal veroorzaakt omdat de hardware dit niet ondersteunt of omdat de verschillende sensors niet worden ondersteunt door de programma's.

De temperatuur van de verschillende onderdelen in je pc waaronder ook je harddisks is deels ook afhankelijk van de luchtstroming door je pc kast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd de temperaturen zijn bijna weer op het oude niveau.

Je pc kast zal nu waarschijnlijk dicht zijn, of staat deze nu open, hoe veel fans heb je in de pc en waar bevinden ze zich?

De temperatuur van je processor kan je ook terug vinden in je BIOS..

post-24526-1417704469,941_thumb.png

Onder het tabblad Power kun je normaal je CPU temperatuur zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.