Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Bij het openen van You Tube vanuit Dreamweaver wordt de gehele pagina van You Tube geopend. De wens is echter om alleen het video gedeelte te openen. Heb op het net wel wat code gevonden, maar deze werkt niet. Hoepelijk kan iemand mij verder helpen.

Groetjes,

Slo

Geplaatst:

Als je naar youtube gaat dan ziet je onderaan ieder filmke knopje delen en daar moet je op klikken.

Kopieer de code en zet het in dreamweaver bij de code gedeelte.

---------- Post toegevoegd om 12:07 ---------- Vorige post was om 12:06 ----------

Als je naar youtube gaat dan ziet je onderaan ieder filmke knopje delen en daar moet je op klikken.<BR>Kopieer de code en zet het in dreamweaver bij de code gedeelte.<BR>

Dus [video]url adres[/video]

Geplaatst:
Als je naar youtube gaat dan ziet je onderaan ieder filmke knopje delen en daar moet je op klikken.

Kopieer de code en zet het in dreamweaver bij de code gedeelte.

---------- Post toegevoegd om 12:07 ---------- Vorige post was om 12:06 ----------

Als je naar youtube gaat dan ziet je onderaan ieder filmke knopje delen en daar moet je op klikken.<BR>Kopieer de code en zet het in dreamweaver bij de code gedeelte.<BR>

Dus [video]url adres[/video]

Beste Stegisoft,

Dank voor je snelle reactie. Waarschijnlijk ben ik niet geheel duidelijk. De video's werken prima op de website. Echter bij het openen krijg je de gehele site te zien. Het is de bedoeling dat je alleen de video te zien krijgt. Dus geen mogelijkkheid om andere video's aan te klikken.

Groetjes,

Slo

Geplaatst:
Kan je even de link van uw site geven zodat ik dan kan kijken wat je precies bedoeld?

Beste Stegisoft,

De site is www.waardhoeve.nl. Als u hier de nieuwspagina open, dan ziet u er verwijzingen naar vidoe's staan. Als u deze aanklikt, dan opent You rube met de gehele pagina. Weet dat je dit ook kunt openen met alleen het vidoe gedeelte. Hoe dat geprogrameerd moet worden !!!???

Groetjes,

Slo

Geplaatst:
Zo moet je doen

Je weet het adres:
http://www.youtube.com/watch?v=bY9kcN4G5QM

verandert watch?v door embed

http://www.youtube.com/embed/bY9kcN4G5QM

Dus YouTube - GEUZENWAARD 2 dagen oud

Ik moet zeggen dat je een mooie website hebt.

Goed gedaan.

Beste Stegisoft,

Hartelijk, hartelijk dank. Het werkt zoals gewenst.

Groetjes,

Slo

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.