Ga naar inhoud

Audio poorten in pci bracket

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben op zoek naar audio poorten die in een pci bracket zitten en die je dan rechtstreeks in je mobo kan pluggen. Een kabel met mic / audio naar mobo is ook goed, dan monteer ik deze zelf in een bracket. Heb nu al even zitten zoeken maar vind het niet. Iemand enig idee waar je deze zou kunnen kopen ?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, heb al een geïntegreerde geluidskaart in mn mobo zitten. Het probleem is gewoon dat ik wil dat mn headset ( die nu in de frontpanel ingeplugd zit, in mn backpanel wil hebben. Maar daar zijn de audio poorten van mijn geïntegreerde geluidskaart al bezet door mn boxen. Heb dus iets nodig zoals de front audioconnectors maar dan connectors die in een pci bracket gemonteerd zitten en die ik dan gewoon in mn mobo kan pluggen ( net zoals je je frontconnectors in je mobo plugt ). Lange uitleg maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.