Ga naar inhoud

Outlook doet een opgeslagen bericht met opmaak verzenden als Zonder opmaak...

leroyvdh

Aanbevolen berichten

Beste,

Wij zijn bij ons bedrijf begonnen met het verzenden van standaart emails naar onze klanten...

nou gebeurt het volgende...

wij slaan de emails op in concepten, alleen als je ze dan opent en wilt versturen zijn ze na verzenden gelijk weg uit concepten map... nou ben ik erachter gekomen dat via doorsturen het bericht wel blijft staan, maar nou heb ik hier een stel dombo's werken die dat dan weer vergeten en de juiste email dan weer kwijt zijn... en als ik hem als sjabloon op bureaublad zet (opslaan als) verzend hij weer geen opmaak en afbeeldingen mee...

HELP!!!! ik word hier moedeloos van, kan iemand mij een oplossing vertellen!

Mvg,

Leroy van den Heuvel

P.s. wij gebruiken outlook 2010 en 2011

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is lang geleden dat ik nog outlook heb gebruikt, maar meen me herinneren dat je ergens in de opties kunt opgeven in welk formaat een bericht per default moet gestuurd worden (als het dus niet in het bestemmingsadres staat). Ik dacht als je "beide" kiest (dus plain + html) dat het dan wel werkt.

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een e-mail maak die ik niet direct verzend maar opsla dan komt die in e map concepten.

Als ik die e-mail verzend is die inderdaad weg in de map concepten maar je vindt die mail wel terug in de map verzonden items.

Wil je het op basis van en sjabloon dat gaat ook met behoud van afbeeldingen en opmaak. ( zelf getest)

De uitleg vindt je in onderstaande links.

Een e-mailberichtsjabloon maken - Outlook - Office.com

E-mailberichten verzenden op basis van een sjabloon - Outlook - Office.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.