Ga naar inhoud

lokake pirnt spooler service wordt niet uitgevoerd

SCARLET

Aanbevolen berichten

Ik heb sedert vorig windows 7. Echter mijn printer is niet up to date.

Het betreft een hp deskjet 720c. Hij functioneert nog prima, maar onder windows 7 krijg ik het niet voor elkaar dat ik kan printen. Als ik al een stap verder kom dan krijg ik als opmerking: de lokale print spooler service wordt niet uitgevoerd. De printer staat als standaardprinter ingesteld.

wie o wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen

:hmmmm:

groet

scarlet

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Deze link was bij mij bekend, maar ik had hier geen succes mee. Ik moet erbij vermelden dat ik een combinatiekabel heb. De pc heeft een usb ingang. De printer een parallelle ingang. Dit staat niet vemeld in de link vermeld. Dus een andere oplossing !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

U kunt dit probleem oplossen door de Print Spooler-service te configureren voor gebruik van de lokale systeemaccount. Ga hiervoor als volgt te werk:

1. Klik op Start, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Systeembeheer.
  2. Dubbelklik op Services.
  3. Dubbelklik op Print Spooler in de lijst om de eigenschappenpagina's voor de service te openen.
  4. Open het tabblad Aanmelden.
  5. Onder Aanmelden als: controleert u of de optie Lokale systeemaccount is geselecteerd.
  6. Controleer of het selectievakje Service kan interactief met bureaublad worden uitgevoerd is ingeschakeld.
  7. Selecteer op het tabblad Algemeen de service Print Spooler, klik op Stoppen om de service te stoppen en klik op Starten om de service opnieuw te starten.
  8. Klik op OK en sluit alle dialoogvensters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat maar weten zowel in positief als negatief antwoord.

Goedemorgen,

Ik was aan de slag gegaan en het resultaat is nihil. De printer wordt herkend en staat als standaard aangevinkt, maar nu zet hij de documenten in de wachtrij. Testpagina afdrukken lukt dus ook niet

Misschien nog een andere oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar printer

Klik op de printer en dan eigenschappen van de printer (niet eigenschappen)

Klik op poorten

Wat staat daar als poort?

Usb of LPT1 of Seriel

Indien daar geen usb staat wijizigd het dan naar usb

Als ik mij goed kan herinneren dan zal deze op LPT1 staan.

Ik zal dit vanavond gelijk uitproberen. Als het hiermee lukt zal ik echt super zijn.

Het resultaat zal ik vanavond mededelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar printer

Klik op de printer en dan eigenschappen van de printer (niet eigenschappen)

Klik op poorten

Wat staat daar als poort?

Usb of LPT1 of Seriel

Indien daar geen usb staat wijizigd het dan naar usb

Goedeavond ,

met vol goede moed heb ik heb wederom geprobeert mijn printer te starten maar tevergeefs. Ook dit te hebben aangepast naar usb krijg ik nog steeds de melding dat er documenten in de wachtrij staan. En als ik weer op de actieve printers klik krijg ik ook de oude melding naar voren dat de lokale printer print spooler service wordt niet uitgevoerd. Dus helaas nog niets opgeschoten.

misschien nog iets anders wat ik vergeten ben te doen.\

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.