Ga naar inhoud

lokake pirnt spooler service wordt niet uitgevoerd

SCARLET

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Annuleer je afdruktaken, dus verwijderen.

Koppel je printer af.

Verwijder je printer uit windows.

klik op de knop Start , klik dan op Configuratiescherm, klik op Hardware en geluiden en klik vervolgens op Printers.

Klik met de rechtermuisknop op de printer en klik vervolgens op Verwijderen.

Klik opnieuw met de rechtermuisknop op de printer, klik op Als administrator uitvoeren en klik vervolgens op Verwijderen je de printer niet verwijdert krijgt.

Typ het wachtwoord of een bevestiging als er wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Voer dan correct uit wat in deze link staat. (ook al heb je zoals je zelf zegt een combinatiekabel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de kabel Bi-directionaal?

Ik zit naar een usb - LPT1 hub server te zoeken maar ik vind niet direct iets.

Mijn groothandelaar had ook zoiets voor hun kettingpapier printer

Hebt je ook geprobeerd op usb kabel even uit te halen en dan weer in?

YEP dit heb ook gedaan.Alles werkt zoals het moet behalve de printer. Hij zet mij nog steeds een document in de wachtrij.

• :cool:
    ik hou het gezien voor deze avond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annuleer je afdruktaken, dus verwijderen.

Koppel je printer af.

Verwijder je printer uit windows.

klik op de knop Start , klik dan op Configuratiescherm, klik op Hardware en geluiden en klik vervolgens op Printers.

Klik met de rechtermuisknop op de printer en klik vervolgens op Verwijderen.

Klik opnieuw met de rechtermuisknop op de printer, klik op Als administrator uitvoeren en klik vervolgens op Verwijderen je de printer niet verwijdert krijgt.

Typ het wachtwoord of een bevestiging als er wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Voer dan correct uit wat in deze link staat. (ook al heb je zoals je zelf zegt een combinatiekabel)

Probeer eens bovenstaande.

Link naar reactie
Delen op andere sites

U kunt dit probleem oplossen door de Print Spooler-service te configureren voor gebruik van de lokale systeemaccount. Ga hiervoor als volgt te werk:

1. Klik op Start, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Systeembeheer.
  2. Dubbelklik op Services.
  3. Dubbelklik op Print Spooler in de lijst om de eigenschappenpagina's voor de service te openen.
  4. Open het tabblad Aanmelden.
  5. Onder Aanmelden als: controleert u of de optie Lokale systeemaccount is geselecteerd.
  6. Controleer of het selectievakje Service kan interactief met bureaublad worden uitgevoerd is ingeschakeld.
  7. Selecteer op het tabblad Algemeen de service Print Spooler, klik op Stoppen om de service te stoppen en klik op Starten om de service opnieuw te starten.
  8. Klik op OK en sluit alle dialoogvensters.

Controleer ook of het opstarttype op automatisch staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer ook of het opstarttype op automatisch staat.

Als ik nu de pc aanzet en ik wil iets printer, krijg ik geen document in de wachtrij. Ik zie helemaal niets.

Alles staat aan ( usb poort) de spooler gechecked, de printer staat als actieve printer aangevinkt. Maar hij doet niets.

• :thumpdown:

help

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, ik heb nog twee links gevonden die betrekking hebben uw probleem.

Misschien helpen ze u verder, maar het lijkt erop dat de combinatie van de USB parrallel kabel en WIN 7 meer specifiek 64 bits niet altijd op te lossen valt.

Connect a USB to Parallel LaserJet Printer Cable Using Windows 7 | Printerhacks

Deskjet 710/720/810/820/1000 Series printers - Patch for 64 ... - HP Support Forum

Als u er echt niet uitkomt, de deskjet 720 is al enige jaren oud en tegenwoordig koopt u een USB printer vanaf 40 €.

Dus misschien is het gewoon de moeite niet waard ?

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, ik heb nog twee links gevonden die betrekking hebben uw probleem.

Misschien helpen ze u verder, maar het lijkt erop dat de combinatie van de USB parrallel kabel en WIN 7 meer specifiek 64 bits niet altijd op te lossen valt.

Connect a USB to Parallel LaserJet Printer Cable Using Windows 7 | Printerhacks

Deskjet 710/720/810/820/1000 Series printers - Patch for 64 ... - HP Support Forum

Als u er echt niet uitkomt, de deskjet 720 is al enige jaren oud en tegenwoordig koopt u een USB printer vanaf 40 €.

Dus misschien is het gewoon de moeite niet waard ?

PROMIND,

Je hebt misschien gelijk. Maar ik heb nog een aantal cardridges liggen en deze zijn ook niet goedkoop.

Ik zal beide optie uitproberen en het resultaat zal ik asap mededelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.