Ga naar inhoud

G DAta vraagje.

Aanbevolen berichten

PC Helpforum moderator bericht:
vraag en reacties wegghaald uit review van G-DATA.

ik weet niet of ik mijn probleem hier mag bij voegen,aangezien ik enkel gdata antivirus heb...ik zie dat het hier gaat om de totaalpakket.

1.gdata doet nogal veel virus updates...waarom... zoveel ?is dat normaal(niet dat ik panikeer,maar gewoon het willen weten),ik speel soms eens een spelleke tetris en slaat die gdata aan met zijn updates...haha dan is het gauw game over met tetris(lol).

2.op mijn moeders pc(laptop) heb ik gdata geïnstalleerd,maar mijn zoon die studeerde via mijn moeders pc heeft hem gauw eraf gebonjourd...daar hij beweert dat de pc traag gaat met jawel...die virusupdates.

3.voor ik mijn pc aansteek,krijg ik eerst telkens een veiligheidsmelding" u anti-virus is mogelijk verouderd....",na een paar minuten is de melding voorbij.... effkes ben ik wel paniekerig...dat ik erbij fantaseer...zit er nu een hacker die de controle over het anti virus heeft? eerst de beveiliging aflegt en dan hem terug aanlegt...zodat hij in mijn pc als het ware zit?

allez ik ga nu slapen voordat ik nog paranoia (grapje)kom.

groeten anatool!!!!!

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks mate...maar ik heb al meedere malen een hijack logje geplaatst...niets te vinden:hmmmm:

verder werken met gdata...ja idd dat kan...maar dit gaat tergend traag(mijn desktop pc gaat wel vlugger,dan de laptop pc van moeder...merk ik).

het gebeurd ook soms dat ik op mijn pc de vermelding krijg " windows heeft onvoldoende geheugen...klik ik op de (help)melding...krijg ik helemaal geen melding te zien...het verdwijnt gewoon de hulpmelding...doet hij het aoutomatish? i don' know:hmmmm:...ik vermoed dat "windows heeft onvoeldende geheugen"....zich voordoet als mijn externe harde schijf zichzelf als het ware aan het opladen is.

tja computers hé,leuk hoor...maar soms kan het best op de zenuwen werken met de problemen die kunnen voorkomen...gelukkig relativeer ik en leer ik graag bij...om anderen te helpen wanneer ze tevens problemen heb...

maar mijn pc kennis moet nog heel wat beter;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

yeps ik gebruik ccleaner stegisoft,hier informatie van mijn pc:

Nero InfoTool 3.06

Hardware Information

--------------------

CPU : Intel Pentium 4 CPU 2.80GHz 2800 MHz

Bus Speed : 800 MHz

Motherboard : Hewlett-Packard 0968h

System : Hewlett-Packard HP Compaq dc7100 CMT(PC926A)

BIOS : Hewlett-Packard 786C1 v01.05

Memory : 503 MB

Sound : SoundMAX Digital Audio

Video : Intel® 82915G/GV/910GL Express Chipset Family

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.