Ga naar inhoud

Aankoop Gaming PC +- 750 euro

Aanbevolen berichten

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? Gamen + wat werken met Photoshop en Sony Vegas.
  2. Wat is mijn budget ? +- 750 euro (mag gerust 50 euro lager of hoger liggen in geval van uitzonderlijke prijs-kwaliteitsverhouding)
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? Samenstelling
  4. Ga ik overklokken ? Ja
  5. Ga ik later upgraden ? Ik zou eventueel in de toekomst een 2de grafische kaart bijsteken, maar als het moederbord en de voeding om dit mogelijk te maken heel veel duurder zijn dan een gewone mobo + voeding vind ik het de moeite niet.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? Ja
  7. Ga ik zelf assembleren ? Nee
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? Nee
  9. Ga ik zelf installeren ? Ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? Nee
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? Nee
  12. Heb ik specifieke wensen ? Geen SSD in de samenstelling aub.

Dank bij voorbaat. :-)

aangepast door Digital Lies
Link naar reactie
Delen op andere sites

done.

Als je gaat overklokken (cpu) kan je best een andere koeler nemen dan de door intel standaard meegeleverde koeler. Zeker als je wilt dat je systeem stil blijft.

met een Arctic Freezer 7 Pro Rev 2 kan je al het een ander doen. Dat is een goed koelblokje met stille ventilator voor een betaalbaar prijsje. Als je natuurlijk echt met die 2500K cpu tot de max wilt gaan dan wordt heel vaak een Scyth Mugen genomen omdat deze in vele reviews bij de beste uit de bus komt zeker gezien zijn prijs (zie tweakers e.a. websites).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.