Ga naar inhoud

Mails worden niet meer ontvangen

Aanbevolen berichten

Sinds vanmiddag kan ik om de een of andere reden geen mails meer ontvangen op mijn Telenet-mail. Er wordt gevraagd mijn gebruikersnaam en wachtwoord op te geven, maar de gegevens die ik hier liggen heb, kloppen blijkbaar niet (meer). Heeft er iemand een oplossing om ergens mijn huidige gebruikersnaam én wachtwoord terug te krijgen? Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar telenet bellen? :-)

als je mail client naar je username en wachtwoord vraagt, wil dit zeggend at het niet of neit correct is opgeslagen...

als alternatief kan je proberen via de webmail in te loggen, zo ben je zeker dat het niet aan je mail client ligt.

Typ ook je is wachtwoord (hoofdlettergevoelig!!) in een notepad in zodat je zeker bent dat hetgene je typt ook op het scherm komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik gebruik Incredimail en daarnaast gewoon Outlook (beide programma's werken met hetzelfde mailadres, maar Incredimail is normaal m'n standaardprogramma).

Het probleem is eigenlijk begonnen door die Telenet Webmail. Ik had dat nog nooit gebruikt en wou er deze voormiddag eens mee proberen werken. Toen moet ik waarschijnlijk iets verkeerd gedaan hebben waardoor wachtwoord of/en gebruikersnaam veranderd zijn. Webmail heb ik dus nog nooit kunnen gebruiken :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gebruikersnaam ken je, het wachtwoord kan je terugvinden op een document dat de Telenet-installateur ingevuld heeft bij de installatie.

Gebruik de tip van speciall : open je kladblok, typ daar het wachtwoord in (rekening houdende met hoofdletters/kleine letters, verschil tss o, O, en 0, ...) kopieer dat wachtwoord en plak het in het veld waar je het wachtwoord moet ingeven bij het inloggen op Telenet Webmail (zie link bericht 3).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is dat het wachtwoord gewoon niet meer klopt. Bij die toestanden vanmorgen met Telenet Webmail kwam er plots een ander wachtwoord op het scherm met mijn oude gebruikersnaam. En nu werkt noch mijn oude wachtwoord (van op de fiche van de installateur) nog dat nieuwe dat vanmorgen op het scherm kwam. De gebruikersnaam is wel dezelfde gebleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.