Ga naar inhoud

windows 7 boot

sarahm

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb sinds vandaag windows 7 op mijn laptop geinstalleerd. maar steeds als ik mijn laptop opnieuw start maakt die vreselijke lawaai zolang totdat ik esc ingedrukt houd. daarna moet ik kiezen vanaf welke source ik windows wil booten. eerst had ik cd/dvd en hard drive als optie. nu heb ik cd/dvd uitgeschakeld maar hij blijft dat lawaai maken en ik moet nog steeds kiezen al heb ik maar 1 optie en dat is mijn hard drive! hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn laptop iedere x vanzelf mijn hard drive kiest?

Mijn tweede probleem is dat windows help en support continu open gaat. hoe vaak ik het ook sluit, hij gaat vanzelf weer open! soms kan ik niks anders doen want hij gaat steeds open als ik ergens op klik. nu kan ik het minimaliseren maar soms gaat dat zelfs niet! (ik had dat de laatste tijd ook met mijn windows vista!)

ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen, dit is super irritanten ik heb windows al voor de 3e x geinstallerd in de hoop dat deze problemen opgelost worden maar helaas...

alvast bedankt,

sarah :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De opstartvolgorde moet je in het BIOS opgeven.

Om in het bios te komen, moet je de toets indrukken die is opgegeven om naar setup te gaan als je het logo van het moederbord (of de POST gegevens) krijgt. Meestal is dit Del, enter, escape of F2.

In het bios zoek je dan naar de boot order en je stalt die in als volgt.

1. cd/dvd station

2. 2de cd/dvd station (indien beschikbaar)

3. harde schijf

4. usb schijf

5. usb stick

Als netwerk ook tot de mogelijkheden behoort, mag je die uitschakelen (disable).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de windows- installatie dvd uit je dvd-rom gehaald na de installatie?

Controleer dus of je cd-dvd's uit de dvd-rom gehaald is.

Ik vermoed dat help en supportpagina gaat over een pagina die je altijd krijgt na een windows installatie.

Als je die éénmaal hebt geopend kan je die uitzetten zodat die een volgende keer niet meer tevoorschijn komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.