Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,ik krijg sinds enkele dagen de melding in i-tunes MobileDeviceHelper werkt niet meer, heb al oplossingen gevonden online maar die werken bij mij blijkbaar niet. Weet iemand de oplossing??Thanx.

Geplaatst:

Op Itunes (klik erop) zelf valt te lezen om safari te gebruiken.

Heb je de laatste versie van Itunes geinstalleerd?

Je kan ook altijd een herstelpunt terug zetten van voor het probleem.

Is je probleem dan nog niet opgelost geef dan je windows- versie en je Itunes versie door.

Vermeld ook welke browser je gebruikt.

Geplaatst:

Ik kwam deze vraag hier (klik er op) ook reeds tegen, samen met een paar andere problemen op je pc.

Je vraag werd ook beantwoord, maar het topic werd zonder enig gevolg afgesloten?...:hmmmm:

Door meerdere topics te openen over hetzelfde probleem verliest iedereen het overzicht...wanneer je je aan één topic houdt blijven de aangeboden tips gebundeld en kom je sneller tot een oplossing.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Dag Vannil is je probleem ondertussen opgelost?

We hebben na de start van je vraag niks meer van je gehoord.

Indien opgelost mag je dit topic sluiten door op de knop "markeer als opgelost" te klikken.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hallo, al de andere problemen zijn intussen opgelost, enkel de problemen met i-tunes, heb i-tunes al 2 keer opnieuw geinstaleerd en blijf telkens dezelfde foutmelding krijgen dat mobile device helper niet meer werkt, ben echt ten einde raad. Merci.

Geplaatst:
Op Itunes (klik erop) zelf valt te lezen om safari te gebruiken.

Heb je de laatste versie van Itunes geinstalleerd?

Je kan ook altijd een herstelpunt terug zetten van voor het probleem.

Is je probleem dan nog niet opgelost geef dan je windows- versie en je Itunes versie door.

Vermeld ook welke browser je gebruikt.

Heb je die tip al gevolgd?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.