Ga naar inhoud

Medion HDDrive2go 1,5 TB wordt regelmatig niet herkend


Aanbevolen berichten

Ik las een bericht van scale in deze posting http://www.pc-helpforum.be/f186/medion-hddrive2go-1-5-tb-wordt-30029/

Hiervan had ik ook last omdat ik de Aldi PC opnieuw ingericht had en de HDDrive2go niet meer werkte zoals de bedoeling was en daarom kwam ik ook hier terecht.

De symptomen waren o.a. bij aansluiten werd de disk niet herkend, alleen na een zoekopdracht naar nieuwe hardware kwam deze wel naar voren maar bij het loskoppelen bleef de schijf in beeld staan en gaf dan daarna uiteraard allerlei foutmeldingen.

De schijf werd wel gemount bij een reboot met ingeschakelde schijf. Ook via USB werkte de schijf perfect.

Bij mij was de oplossing om van de Application & Support disk uit de map DRIVER het programma:

VIA Falcon Storage Device Driver te installeren.

Hierna werkte de HDDrive2go weer perfect.

Misschien dat anderen hier iets aan hebben als ze via google hier terecht komen want ik lees dat dit een veel voorkomend probleem is en eigenlijk nergens een afdoende oplossing is te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.