Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb bij de laptop eerst de HDD er uit gehaald, en deze toen extern geformateerd, helaas ben ik vergeten om de boot of system over te zetten. Dus nu zit ik met een acer aspire 3610, die niets meer intern aan software heeft. krijg hem dus ook niet op C: hij vraagt alleen maar voor opnieuw opstarten met Ctrl-alt-del. windows XP er indoen heeft geen enkele reactie. wie heeft er een idee

Geplaatst:

ik heb werkelijk alles verwijderd, omdat ze (mijn vrouw) het wachtwoord niet meer wist van de bios, en de pc 1284 foutmeldingen gaf. zelfs het fromatteren ging niet, dus heb ik de HDD via mijn pc geformateerd.

Geplaatst:

Als je de windows installatie- schijf in je DVD-rom plaatst en je laptop herstart ga je op een gegeven moment de tekst "druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd/dvd" zien.

Druk dan bijvoorbeeld op de spatiebalk.

Nu start je op vanaf de cd.

Je kan via deze link (klik erop) een uitstekende handleiding lezen hoe je windows xp moet installeren.

Geplaatst:

helaas werkt niet, ik zie het volgende in het scherm staan.

Intel UNDI, PXE-2.0 (build 082)

For Realtek RTL8139(X)/8130/810X PCI fast Ethernet controller v2.13

PXE-E61: Media test failure, check cable

PXE-M0F: exiting PXE Rom.

BOOTMGR FEHLT

Neustart met Strg+Als+Entf.

verder doet die helaas niets, heb hem al 5 keer uit en in elkaar gezet, en alles nagekeken.

Geplaatst:
ik heb werkelijk alles verwijderd, omdat ze (mijn vrouw) het wachtwoord niet meer wist van de bios, en de pc 1284 foutmeldingen gaf. zelfs het fromatteren ging niet, dus heb ik de HDD via mijn pc geformateerd.

Formatteren verwijdert geen bios-paswoord.

Welk programma gaf de melding ivm 1284 foutmeldingen ?...

Geplaatst:

laptop deed de laatste tijd erg vreemd, vaak vast lopen, kan geen systeem herstel doen, kon niet formateren, enz, uiteindelijk de interne batterij er uit gehaald, daardoor was die bios wachtwoord kwijt, en HDD geformateerd. Dit alles is begonnen toen wij terug kwamen uit Oostenrijk, ik denk daar een of ander virus, terwijl die wel was beschermd. Hellaas heb ik geen recorvery cd van de acer.

Geplaatst:

Ga eens in het BIOS, daar geraak je door tijdens het opstarten een bepaalde toets in te drukken (DEL- F1....)

Je ziet op het scherm even verschijnen welke toets je hiervoor moet indrukken, of kijk in de handleiding van je moederbord.

Controleer of je first boot je DVD- rom is.

Je harde schijf mag tweede staan.

• 3 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.