Ga naar inhoud

Herformatteren lukt niet

eques

Aanbevolen berichten

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Daar voor dient de laptop (gedeeltelijk) gedemonteerd te worden.

Indien je daar zelf geen ervaring mee hebt laat je je best begeleiden door iemand die die ervaring wél heeft.

Mogelijk valt je laptop nog onder garantie ?...dan is het zeker aangewezen om dit door de verkoper/fabrikant te laten uitvoeren om zeker te zijn dat je je garantie behoudt.

Hier (klik er op) vind je een aantal tips ivm het stofvrij maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide mogelijkheden zijn mogelijk...een laptop die op minder dan 1 jaar tijd koelingsproblemen heeft door stof is geen alleenstaand geval.

Met het oog op het behoud van je garantie is contact opnemen met de verkoper/fabrikant het verstandigste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al enkele aanpassingen gedaan in de hoop dat hij zo minder warm wordt. Ik heb de laptop wat hoger gezet zodat er meer frisse lucht bijkan, ook heb ik de helderheid van het scherm sterk verlaagd want nu stond deze op het maximum (heb het nu op spaarstand gezet) Nu draait hij rond de 49 graden als ik opstart of als ik niets doe, daarvoor was dit rond de 55. Dus nu maar hopen dat het zo blijft. Ook heb ik ergens gelezen dat een i7 processor een zeer krachtige en dus ook zeer warme processor is en dat deze tot tegen de 100 graden kan worden dus dat die 85 graden bij mij niet zozeer uitzonderlijk waren.

Ik laat zeker het verdere verloop nog weten.

En nogmaals aan iedereen bedankt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu enkele dagen bezig en weeral geeft mijn computer bij het opstarten de foutmelding weer van dat hij niet kon opstarten. Hij was zeker niet te warm want ik open altijd speccy om alle temperaturen goed te kunnen volgen en veel kan er nog niet mee gedaan zijn aangezien ik enkele dagen terug nog maar alles opnieuw geïnstalleerd heb. Dit is al de 5de maal dat mijn pc dit doet en hij is nogtans vrij nieuw. Misschien is dit wel handig dat je dit weet: ik had juist updates geïnstalleerd en had mijn pc daarom opnieuw laten opstarten. Ik weet niet of dat dit bij de andere keren dat mijn pc dit had ook het geval was. Misschien wel. Maar wat kan ik hier aan doen. Het is namelijk vrij irritant en ik begin er stillaan genoeg van te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ie blijft kuren verkopen dan zou ik eerlijk gezegd kiezen voor de 'korte pijn'...eerst en vooral het veiligstellen van al je persoonlijke bestanden : contactpersonen, foto's, documenten, etc, etc...

Eerste mogelijke optie is hem terugzetten naar de fabrieksinstellingen, andere mogelijkheid is contact opnemen met de verkoper/fabrikant voor een nazicht en herstelling onder garantie...

Gezien het feit dat ie nog in garantie zit zou ik dan voor de 2e optie gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem nu terug gebracht naar de fabrieksinstellingen. Want deze pc is aangekocht via mijn werk en dan moet je bellen naar HP zelf dat ze hem komen halen en ik heb hem ook nodig op dit moment. xD

Ik geef hem dus nog 1 kans. Als hij het weer doet, dan zal ik wel eens bellen dat ze hem komen halen.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.