Ga naar inhoud

Herformatteren lukt niet

eques

Aanbevolen berichten

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier is er even wat er ondertussen gebeurd is.

Nadat ik mijn pc opnieuw op fabrieksinstellingen had geplaatst, duurde het een week en het was weer hetzelfde liedje. :thumpdown:

Dan heb ik eens naar HP zelf gebeld en die zeiden me om enkele tests uit te voeren en dan de resultaten aan hun te laten weten. Het waren van die tests zoals start-up test, run-in test, harddrive test,...

Uiteindelijk bleek dat 1 van mijn harde schijven niet meer goed werkte aangezien het onmogelijk was om een full of een quick test uit te voeren. Een smart test lukte echter wel. :hmmmm:

Ze zeiden me dat het aan mijn harde schijf lag (op deze HDD stond ook de windows partitie) en ze gingen me binnen de 5 werkdagen een nieuwe HDD opsturen. Ik heb deze vandaag toegekregen (nu is het een toshiba HDD i.p.v. een Western Digital). Dan had ik nog een probleem dat ik geen schroevendraaier had die klein genoeg was om mijn pc open te doen, dus eerst nog naar de winkel. xD

Uiteindelijk, nadat ik het juiste materiaal had gevonden, bleek dit helemaal niet zo moeilijk om de HDD te vervangen. (Er zat namelijk ook nog eens een handleiding bij ;-)) En in de namiddag heb ik dan alle software er opnieuw opgeplaatst samen met de back-ups die ik gelukkig nog kunnen maken had.

Hopelijk werkt het nu naar behoren en dat ik er nu verder geen last meer mee heb.

Maar nu heb ik nog een klein vraagje. Is het mogelijk, aangezien mijn pc voor de eerste maal kapot was 2 maanden nadat ik hem had aangekocht (toen werkte hij opnieuw voor ongeveer 2 maanden na te herformatteren), dat mijn HDD zo snel kapot gaat en kan het dan nog zijn dat je er toch nog verder op kan werken? (Ik kon er namelijk nog mee werken nadat ik hem de eerste keer had geherformateerd)

En via speccy wordt de nieuwe HDD goed gelezen en alle juiste nummers staan er op alleen krijg ik geen temperatuur meer. Hoe komt dit?

Alvast bedankt :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een logje van Speccy is niet direct nodig, maar je kan als je Speccy opstart dit wel controleren.

post-24526-1417704489,3224_thumb.png

Hier een screenshot van mijn eigen HD waar S.M.A.R.T word uitgelezen en je de temperatuur van de schijf kunt aflezen.

Als jij Speccy start zie je dit dan ook onder je HD?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.