Ga naar inhoud

Herformatteren lukt niet

eques

Aanbevolen berichten

Maar nu heb ik nog een klein vraagje. Is het mogelijk, aangezien mijn pc voor de eerste maal kapot was 2 maanden nadat ik hem had aangekocht (toen werkte hij opnieuw voor ongeveer 2 maanden na te herformatteren), dat mijn HDD zo snel kapot gaat en kan het dan nog zijn dat je er toch nog verder op kan werken? (Ik kon er namelijk nog mee werken nadat ik hem de eerste keer had geherformateerd)

Weet hier iemand een oplossing voor?
Als je Harde schijf problemen geeft kan je ze beter niet meer gebruiken, is althans mijn mening.

Een harde schijf dient om bestanden op te plaatsen, maar als je er al problemen mee hebt ga je binnenkort niet meer aan die bestanden geraken.

Nee, je snapt men probleem niet. De HDD die er nu in steekt is gloednieuw. Het enige is dat wanneer ik speccy gebruik ik de temperatuur niet kan aflezen op het programma.

Je vraag hierboven

en kan het dan nog zijn dat je er toch nog verder op kan werken?
gaat toch niet over je gloednieuwe schijf maar over de vervangen schijf. :hmmmm:
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je vraag hierboven gaat toch niet over je gloednieuwe schijf maar over de vervangen schijf. :hmmmm:

Ja sorry, dat gaat over de oude schijf, maar er stak toen al een nieuwe in. Ik wou gewoon wat meer info over hetgeen mij was overkomen omdat ik het vrij raar vond dat het zogezegd aan mijn HDD zou liggen terwijl ik er wel nog op kon werken.

---------- Post toegevoegd om 23:32 ---------- Vorige post was om 23:30 ----------

zou je het juiste type en modelnummer kunnen geven?

Bij mij zie je wdc wd2502abys

toshiba mk3261gsyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

WD schijven hebben nogal dikwijls "eigenaardigheden". ;-)

Ik vermoed dat de oorzaak ligt in het feit dat ze door een hele reeks verschillende producenten gemaakt worden in OEM voor WD.

Ik wil ze niet persé slecht noemen, maar er duiken toch veel problemen mee op in mijn ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WD schijven hebben nogal dikwijls "eigenaardigheden". ;-)

Ik vermoed dat de oorzaak ligt in het feit dat ze door een hele reeks verschillende producenten gemaakt worden in OEM voor WD.

Ik wil ze niet persé slecht noemen, maar er duiken toch veel problemen mee op in mijn ervaring.

Ok bedankt. Ik heb er nog een Western Digital insteken. Hopen dan maar dat er hier niets mee an de hand is. :top:

Maar weet je soms ook waarom speccy de temperatuur van mijn nieuwe toshiba HDD niet weergeeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of speccy werkt niet goed met de firmware van de toshiba ... Maar zoals Kweezie al zegt, ik zou me er ook niet teveel zorgen over maken. HDD's zijn niet zo gevoelig aan temperatuur. Ze kunnen soms wel de temperatuur in een PC of NAS aardig laten oplopen. Als je systeem een gestuurde koeling heeft wordt de HDD temp daar al wel eens voor gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.